ik heb hier een pc/server met windows server 2003, en wil deze extern kunnen benaderen met externbureaublad. in mijn thuis netwerk gaat dit door het interne IP in te voeren. maar buiten mijn netwerk lukt het me niet de pc te benaderen. Hoe moet ik dit doen?
[ Voor 73% gewijzigd door alt-92 op 07-08-2008 17:22 ]
Dit is inderdaad al veel vaker beschreven, en gaat via portforwarding. Kijk maar eens in het Netwerken forumdeel, vooral in Het Grote Poortmappingsverhaal. Met een beetje inzet is het daarna goed te doenVerwijderd schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 17:12:
ik heb hier een pc/server met windows server 2003, en wil deze extern kunnen benaderen met externbureaublad. in mijn thuis netwerk gaat dit door het interne IP in te voeren. maar buiten mijn netwerk lukt het me niet de pc te benaderen. Hoe moet ik dit doen?
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Met ^^
Zonder dat je zelf ook wat aan onderzoek doet kom je er in ieder geval niet - en direct een vraag stellen hoort daar niet bij.
Lees de Algemene voorwaarden/AanmeldingsFAQ nog eens door wat er van je topicstart verwacht wordt?
Zonder dat je zelf ook wat aan onderzoek doet kom je er in ieder geval niet - en direct een vraag stellen hoort daar niet bij.
Lees de Algemene voorwaarden/AanmeldingsFAQ nog eens door wat er van je topicstart verwacht wordt?
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Dit topic is gesloten.
![]()