Simkaart USB stick

Pagina: 1
Acties:

• Arcane Apex
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 30-01-2025
Een tijd geleden stond er op de frontpage een artikel over een USB stick waar je een simkaartje in kon stoppen. Wanneer je vervolgens deze usb stick in je laptop stak kon je internetten via die simkaart.
Ik heb een tijdje gezocht op tweakers en google, maar kan er niets meer over terugvinden.
Weet iemand toevallig waar dit in Nederland/internet te koop is?

• BCC
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:07

BCC

Elke willekeurige belwinkel of mediamarkt? Die dingen zijn er o.a. van KPN.

Op marktplaats staan er ook een boel. Wil je GPRS of HSDPA?

[ Voor 29% gewijzigd door BCC op 07-08-2008 15:58 ]

Na betaling van een licentievergoeding van €1.000 verkrijgen bedrijven het recht om deze post te gebruiken voor het trainen van artificiële intelligentiesystemen.

• Arcane Apex
BCC schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 15:57:
Elke willekeurige belwinkel of mediamarkt? Die dingen zijn er o.a. van KPN.
Zijn die dingen zo alledaags dat ze daar te koop zijn? Ik kreeg namelijk het idee van dat artikel op tweakers dat het een beetje een noviteit was. Je kon namelijk met een pre-paid simkaartje ermee internetten.

[ Voor 8% gewijzigd door Arcane Apex op 07-08-2008 16:01 ]

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-03 21:31

Dennahz

Life feels like hell should.

Dat kan ook wel als je via Bluetooth je telefoon gebruikt als modem. Met je GSM kan je toch ook gewoon via GPRS internetten? Die verbinding gebruik je dan gewoon.

Twitter

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

• Arcane Apex
Dennahz schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 16:05:
Dat kan ook wel als je via Bluetooth je telefoon gebruikt als modem. Met je GSM kan je toch ook gewoon via GPRS internetten? Die verbinding gebruik je dan gewoon.
Dat klopt, maar met die USB stick hoef je je telefoon niet mee te nemen. Je stopt je pre-paid kaartje in de stick en vervolgens de stick in je laptop en dan kun je internetten. Ik ben juist hier specifiek naar op zoek.

• Arcane Apex
Zo'n stick is het (ongeveer) waarschijnlijk. Het verschil met wat op die pagina staat is echter dat je er een abbonnement bij moet nemen. Ik zoek zo'n USB stick die je los kan kopen, waardoor je zelf je eigen pre-paid kaartje erin kan steken.

In het artikel was te lezen dat je de USB-stick open kon maken en net als in je pre-paid telefoon een simkaartje erin kon klikken.

[ Voor 15% gewijzigd door Arcane Apex op 07-08-2008 16:13 ]

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

http://www.metjelaptoponl...20HSUPDA%20Simlock%20vrij!

Die dus ? :)

http://www.metjelaptoponline.nl/mobielInternetKaarten

Onderste in deze lijst zijn simlock vrij :)

[ Voor 32% gewijzigd door Snake op 07-08-2008 16:13 ]

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Internetten via een pre-paid kaart is toch juist erg duur. Volgens mij ben je met een speciaal abonnement goedkoper uit.

☻/
/▌
/ \

• Arcane Apex
Kixtart schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 16:12:
Internetten via een pre-paid kaart is toch juist erg duur. Volgens mij ben je met een speciaal abonnement goedkoper uit.
Ik wil juist geen abbonnement. Voor af en toe e-mail checken lijkt pre-paid mij genoeg.

• Arcane Apex
Die prijzen zijn flink, maar ik denk inderdaad dat dat is wat ik zoek. Zijn dit soort dingen ook te koop via niet-KPN verbonden winkels? KPN lijkt er namelijk een flinke prijs aan te hangen.

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Zelfs met af en toe mail checken zal het met prepaid (als je bij je prepaid kaart al een datadienst krijgt) waarschijnlijk snel erg duur zijn.

• BCC
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:07

BCC

Arcane Apex schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 16:00:
Zijn die dingen zo alledaags dat ze daar te koop zijn? Ik kreeg namelijk het idee van dat artikel op tweakers dat het een beetje een noviteit was. Je kon namelijk met een pre-paid simkaartje ermee internetten.
Er liggen er hierzo 3 van de KPN, allemaal uit de KPN winkel (businesspoint servicepoint?). Vodofone heeft ze ook en ze zijn vaak gratis icm data abbonnement, omdat je waarschijnlijk toch data wil gaan verstoken. Geen idee of dat ook via prepaid kan, ga naar een winkel en laat het je uitleggen zou ik zeggen.

Na betaling van een licentievergoeding van €1.000 verkrijgen bedrijven het recht om deze post te gebruiken voor het trainen van artificiële intelligentiesystemen.

Verwijderd

Prepaid GPRS? UMTS?! :?

Edit: @DJSmiley ik zie het. Prijs valt me ook nog mee, 10 euro voor 30 dagen "onbeperkt".

[ Voor 71% gewijzigd door Verwijderd op 07-08-2008 20:58 ]

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11-03 16:44
(jarig!)
Kan prima met prepaid, iig met Vodafone. Voor 10 eur zet je er een blox op.

Regulier prepaid internet is idd duur, aanzienlijke bedragen per Mb.
Pagina: 1