Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• skatebiker
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22-10 12:54
Ik heb een Nokia E70 met Tomtom 6 met heel Europa erop en het werkt prima.
Maar de kaarten zijn een beetje gedateerd (2005) en ik ken iemand met een Tomtom XL die hij net gekocht heeft.
Ik heb dus de kaarten van mijn SD kaartje op een backup HD gezet, deze verwijderd en zijn kaarten folder op mijn SD gezet en de foldernaam (die 'Western_Europe-1GB' heet terwijl de mijne 'Western_Europe_Map' heet) dus ook aangepast naar eerstgenoemde en tevens dat aangepast in het bestandje 'E:\CurrentMap.dat'.

Vervolgens teruggezet in mn telefoon en Tomtom zegt 'No Maps'.
Als ik mijn eigen kaarten folder weer terugzet werkt het weer.
Enig idee waarom dat niet werkt ? Zijn die kaarten niet compatibel ?

En zijn er andere manieren (ook offiiele) manieren om aan nieuwe kaarten te komen ?

Powered by Macbook Pro 2011 and Galaxy Note II.

• Wisey
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:05
Voor Symbian is tomtom 6 de laatste versie. Deze werkt alleen met v6.xx kaarten. Tomtom navigator 7 is wel al uit voor PDA's, maar het is nog onbekend wanneer deze voor symbian uitkomt, dan kan je namelijk wel v7.xxx kaarten kopen en gebruiken.

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Bovendien krijg je licentie-technisch een probleem met activatie e.d

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• MSalters
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-09 00:05
Je kunt wel 6.75 kaarten kopen via TomTom HOME 1.6. Die zijn vergelijkbaar met de 7.05 maps dacht ik, alleen dan beveiligd met de DRM van Navigator 6 ipv Navigator 7.

Man hopes. Genius creates. Ralph Waldo Emerson
Never worry about theory as long as the machinery does what it's supposed to do. R. A. Heinlein

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
skatebiker schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 15:47:
... ik ken iemand met een Tomtom XL die hij net gekocht heeft ...
Dit is niet legaal.
En zijn er andere manieren (ook offiiele) manieren om aan nieuwe kaarten te komen ?
Neem eens contact op met de klantenservice van TomTom of kijk op hun site. Op de site ga je waarschijnlijk weinig vinden, waardoor je automatisch bent veroordeeld tot een telefoontje met TomTom. :)

Overigens is de kans op recente kaarten voor gebruik met een N95 helaas zo-goed-als nul.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Dit topic is gesloten.