Toon posts:

Zwarte plekken op mijn SyncMaster 2032MW

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben nu sinds een maand de trotse eigenaar van een SyncMaster 2032MW. Ik gebruik hem als tv voor mijn xbox 360. Afgelopen week probeerde ik om mijn laptop aan te sluiten op de tv om een film (die dus op mijn laptop staat) op de SyncMaster te bekijken.
Sindsdien krijg ik op verschillende plaatsen op het scherm zwarte vlakken:
1.) Linksboven waar de zenderaanduiding staat
2.) Precies in het midden waar het menu komt te staan als je op de 'menuknop' op de afstandsbediening drukt, het menu zelf is dus niet te lezen
3.) In het midden onderaan het scherm waar de volumeaanduiding komt te staan als je het geluid harder of zachter zet.

De tv zelf werkt wel gewoon nog, maar het is zwaar irritant om overal zwarte vlakken te zien als je van zender wisselt of het geluid harder of zachter zet.

Met vriendelijke groet,

Pieter

• tjtristan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12-06-2025
Kan je niet even de fabrieks instellingen terugzetten?

http://specs.tweak.to/15535

• pcprutser
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 09-05 16:41

pcprutser

No message

Kun je niet even een foto ervan maken?

En wat ik er niet helemaal duidelijk uit kan halen, zijn die vlekken altijd aanwezig? of verschijnen ze bij bv het harder/zachter zetten van het geluid?

Als ze altijd zichtbaar zijn heeft vast iemand gedacht dat je een touchscreen hebt gekocht, en geprobeerd om met z'n handjes de tv te bedienen op het scherm i.p.v de afstandsbediening :X

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18-05 13:43

Haan

dotnetter

@pcprutser, het gaat als ik het goed begrijp echt om zwarte vlakken, niet om vlekken. Dus in plaats van bijvoorbeeld het OSD weer te geven, verschijnt er een zwart vlak, klopt dat Pieter?

Maar in ieder geval fabrieksinstellingen proberen terug te zetten lijkt me inderdaad de eerste stap, al wordt dat misschien lastig als het OSD niet te zien is.. Hopelijk lukt het met behulp van de handleiding om 'blind' te doen.

Kater? Eerst water, de rest komt later

Verwijderd

Topicstarter
Het gaat inderdaad alleen om vlakken die te zien zijn bij bijvoorbeeld volume veranderingen. Ik heb geprobeerd fabrieksinstellingen terug te zetten. Het mooiste komt nu: dat vakje heeft een andere kleur, je kunt het niet selecteren. Je 'cursor' slaat dat vakje gewoon over. Heel raar allemaal.
De tv staat nu op mijn studentenkamer en ik ben zelf bij mijn ouders. Ik heb de stekker er nu uitgehaald, misschien dat dat helpt. Ik ga binnenkort weer even naar mijn studentenkamer, kijken of dat gewerkt heeft.

• Joran
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 18-05 15:27

Joran

<3 natalee

misschien heb je hier iets aan:
1. Zet LCD in de Standby.
2. Druk (AB) de volgende toesten in , info > Menu > Mute > Standby.
3. De LCD gaat aan en de servicemenu is nu zichtbaar.
wellicht hier wel een werkende resetfunctie?

Send me your gameboys

• Imperium
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
jorann schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 13:48:
misschien heb je hier iets aan:

[...]

wellicht hier wel een werkende resetfunctie?
Dat is voor een TV, heb jij een AB bij je monitor dan? ;)

Verwijderd

Topicstarter
Bedoelen jullie met AB afstandsbediening? Dan zit die er gewoon bij hoor, de SyncMaster is inderdaad een monitor maar achterop zit ook een tv-kabel ingang en scart en component. En dus ook een afstandsbediening.

EDIT: Bedankt voor de tip, als ik hem in Tilburg ben ga ik het proberen. Andere tips zijn natuurlijk altijd welkom ;)!

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 07-08-2008 14:11 ]

• Joran
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 18-05 15:27

Joran

<3 natalee

No problemos, laat wel weten of het werkt!

Send me your gameboys

Pagina: 1