Ik ben nu sinds een maand de trotse eigenaar van een SyncMaster 2032MW. Ik gebruik hem als tv voor mijn xbox 360. Afgelopen week probeerde ik om mijn laptop aan te sluiten op de tv om een film (die dus op mijn laptop staat) op de SyncMaster te bekijken.
Sindsdien krijg ik op verschillende plaatsen op het scherm zwarte vlakken:
1.) Linksboven waar de zenderaanduiding staat
2.) Precies in het midden waar het menu komt te staan als je op de 'menuknop' op de afstandsbediening drukt, het menu zelf is dus niet te lezen
3.) In het midden onderaan het scherm waar de volumeaanduiding komt te staan als je het geluid harder of zachter zet.
De tv zelf werkt wel gewoon nog, maar het is zwaar irritant om overal zwarte vlakken te zien als je van zender wisselt of het geluid harder of zachter zet.
Met vriendelijke groet,
Pieter
Sindsdien krijg ik op verschillende plaatsen op het scherm zwarte vlakken:
1.) Linksboven waar de zenderaanduiding staat
2.) Precies in het midden waar het menu komt te staan als je op de 'menuknop' op de afstandsbediening drukt, het menu zelf is dus niet te lezen
3.) In het midden onderaan het scherm waar de volumeaanduiding komt te staan als je het geluid harder of zachter zet.
De tv zelf werkt wel gewoon nog, maar het is zwaar irritant om overal zwarte vlakken te zien als je van zender wisselt of het geluid harder of zachter zet.
Met vriendelijke groet,
Pieter