Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Verwijderd
Aantal posts: 847
En jij gaat mij vertellen dat jij hier nog nooit een topic daarover hebt gezien?
Amd is goedkoper en stabiel over het algemeen (je zult alleen meer drivers moeten instaleren).
En jij gaat mij vertellen dat jij hier nog nooit een topic daarover hebt gezien?
Amd is goedkoper en stabiel over het algemeen (je zult alleen meer drivers moeten instaleren).
Verwijderd
amd natuurlijk de k62 was perfect stabiel , maar misschien had je een slecht moederbord of wist je niet hoe je het stabiel moest krijgen , zo is het met de athlon ook , heb je er verstand van en verdiep je je er goed in dan krijg je je athlon systeempje net zo stabiel als een intel systeem
, lukt dat je niet , dan moet je lekker in de zandbak gaan spelen
hehe nee serieus amd is gewoon goed en goedkoop PUNT
, lukt dat je niet , dan moet je lekker in de zandbak gaan spelen
1> Ik heb nog noooit een AMD gehad, altijd een Pentium.
2> Een vriend van mij had 1 week een AMD k6-2 350MHz, vond hem erg onstabiel.
3> mijn buurjongen (12jaar) krijgt een pctje van zijn vader (we zitten al rond de 5000) en dus daarom ff wou ik weten of het nou stabiel was. want het scheelt al gauw zo'n 300 piek als het een AMD wordt.
2> Een vriend van mij had 1 week een AMD k6-2 350MHz, vond hem erg onstabiel.
3> mijn buurjongen (12jaar) krijgt een pctje van zijn vader (we zitten al rond de 5000) en dus daarom ff wou ik weten of het nou stabiel was. want het scheelt al gauw zo'n 300 piek als het een AMD wordt.
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Tuurlijk niet dan neem je toch een 1ghz voor het geld van die p-3-800want het scheelt al gauw zo'n 300 piek als het een AMD wordt.
Pagina: 1