• Sh0ckTr00per
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22-05 21:16
Ik heb onlangs een moederbord van MSI gekocht van het type K9A2GM-FIH, en hoewel hier 10 usb poorten op passen zitten er maar 4 op. Plus twee van de kast maakt 6 heb ik er nog 4 over. Normaal krijg je dan van die brackets voor bij je pci sloten die je op je mainboard kunt aansluiten. Nu zijn deze niet meegeleverd met het mainboard, dus dacht ik ze in de winkel te kopen.

Ik kan ze alleen niet vinden. Als ik hier op het forum zoek weten mensen wel waar ik het over heb, op google weten vooral engelstalige sites waar ik het over heb maar in de pricewatch en bij winkels kom ik niet echt verder. Ik kom ofwel uit op een PCI USB kaart of op een 5.25" frontje voor aan de voorkant van de kast; en hier ben ik beide niet naar op zoek.

Kan iemand mij een zetje geven of aan het juiste woord helpen zodat ik ze wel kan vinden? :X

Edit; ik lees dit na en snap het zelf ook niet helemaal, dus ter verduidelijking; ik zoek dit

Afbeeldingslocatie: http://www.eljee.net/images/Backpanel%20usb-bracket.jpg

[ Voor 9% gewijzigd door Sh0ckTr00per op 07-08-2008 11:42 ]

• jan99999
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22-05 22:55
Op msi site zoeken naar product nummer.
Dan naar pc winkel gaan en bestellen.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Die dingen worden ook wel eens USB dongles genoemd. De meeste winkels hebben er overigens wel wat van liggen.

• Muijs
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22-05 10:40
Ik heb hetzelfde moederbord in een pc zitten. Ik had een bracket nodig voor tv-out (composiet). Dit was ook nergens te koop. Ik heb toen een e-mail gestuurd naar de nederlandse support van MSI om te vragen waar dat ding te verkrijgen is. Kreeg een mail terug dat ze een bracket op zouden sturen. Mocht je het bracket nergens anders vinden, dan kun je het proberen bij de nederlandse support: Afbeeldingslocatie: http://chxo.com/labelgen/labelgen.php?textval=msi-info%40msi-computer.nl&font=ARIAL.TTF&size=12&bgcolor=%23ffffff&textcolor=%23000000&transparent=1&submit=create+image

[ Voor 15% gewijzigd door Muijs op 07-08-2008 12:21 ]

• karakedi
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 14:23
Volgens mij heb ik zo'n ding thuis liggen van MSI.Je mag het wel overnemen voor een zachtprijsje, als ik hem nog terug kan vinden.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Muijs schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 12:17:
Ik heb hetzelfde moederbord in een pc zitten. Ik had een bracket nodig voor tv-out (composiet). Dit was ook nergens te koop. Ik heb toen een e-mail gestuurd naar de nederlandse support van MSI om te vragen waar dat ding te verkrijgen is. Kreeg een mail terug dat ze een bracket op zouden sturen. Mocht je het bracket nergens anders vinden, dan kun je het proberen bij de nederlandse support: [afbeelding]
Let even op dat MSI hun e-mailadressen heeft aangepast. Waarschijnlijk is het nu @msi.eu (@msi-computer.nl gaat verdwijnen).

• Sh0ckTr00per
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22-05 21:16
Muijs schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 12:17:
Ik heb hetzelfde moederbord in een pc zitten. Ik had een bracket nodig voor tv-out (composiet). Dit was ook nergens te koop. Ik heb toen een e-mail gestuurd naar de nederlandse support van MSI om te vragen waar dat ding te verkrijgen is. Kreeg een mail terug dat ze een bracket op zouden sturen. Mocht je het bracket nergens anders vinden, dan kun je het proberen bij de nederlandse support: [afbeelding]
Thanks, heb ze een mail gestuurd. Mocht dat niet werken zal ik eens verder kijken :)
Pagina: 1