Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Vista] Mediacenter TV Pack

Pagina: 1
Acties:

• jschoorl2
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 30-11 21:53
Het lijkt erop dat de 32bit versie officieel gelekt is (volgens mij niet de beta maar de OEM release):

Hij is beschikbaar op http://www.mediafire.com/?kkthfq1xnaa. Gelekt via thegreenbutton welke inmiddels eigendom van MS.

Heb hem geinstalleerd. Met de BDA drivers van FireDTV wordt mijn DVB-S2 kaart nu als een sateliet kaart herkent.

Ben er nog niet uit hoe ik meerdere satelieten kan toevoegen en een fantoenlijke canal digitaal lijst moet krijgen. Volgens mij werken de H.264 kanalen niet maar ben nog aan het stoeien.

Nibe warmtepomp f2120 + VVM320, wandverwarming en 7500 kwp zonnepanelen

• LLaTeM
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07:47
op forum van TGB wordt gepraat over een hack op RTM TV Pack om HD kanalen weer te geven, wie weet werkt dat.

Ohja, MS heeft nu ook iets officieels gezegd op forum van TGB.

[ Voor 24% gewijzigd door LLaTeM op 09-08-2008 10:43 ]

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Link werkt inmiddels niet meer en is verwijderd door de hoster.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• LLaTeM
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07:47
Klopt, maar nog wel beschikbaar op andere plaatsen :)

Andere vraag, zullen de channel editors nog normaal werken?!?

[ Voor 38% gewijzigd door LLaTeM op 09-08-2008 12:19 ]

• Polyphemus
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13:50
Wat ik een groot voordeel vind, is dat je nu gewoon een kanaalnummer in kan typen, i.p.v. 1000x op 'up' te drukken om de kanaalvolgorde aan te passen.

Overigens heb ik sinds de installatie last van een 'freezende' Media Center remote.