Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Vista] Blue screen bij startup

Pagina: 1
Acties:

• DarkWingDuck
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08-05 01:53
Ik merkte dat mijn laptop (Dell XPS M1330) traag werd. Omdat ik net een nieuwe externe schijf heb aangeschaft leek het me een ideaal moment om mijn bestanden over te zetten naar die schijf, zodat ik m'n laptop van een schone install kon voorzien.

Echter, nadat ik Vista (gewoon via de originele DVD (en ook éénmaal geprobeerd met mijn studentenversie die ik op mijn PC gebruik)) geinstalleerd had kreeg ik na een reboot een blue screen vlak nadat het lopertje van Vista (de splashscreen met de horizontale laadbalk) begon te lopen.

Wanneer ik mijn laptop uitzet en dan opstart, start Vista normaal op. Zodra ik vanuit een draaiende Vista een reboot uitvoer, krijg ik de blue screen.

De code die onderaan gegeven wordt is: 0X0000007B (0x80403BA0, 0xc0000034, 0x00000000, 0x00000000)

Ik heb al een CHKDSK/F uitgevoerd, zonder enig succes helaas.

Iemand enig idee?... Voor het formateren was er geen enkel probleem wat betreft reboots, etc.

Laten we lekker link gaan doen!!!

• VERINGTENTJE
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 00:11

VERINGTENTJE

BtC Hodler since '15

Heb je Google al gecheckt?

Volgens mij staat 't antwoord al bij de eerste link. Probeer zoveel mogelijk eerst zelf uit te zoeken ;)

Dit komt nooit meer goed. Kale macaroni for life. ®Jaapio Verwijderd69

• DarkWingDuck
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08-05 01:53
DOH! Zal wel 't tijdstip zijn geweest -_-

Laten we lekker link gaan doen!!!