Een wappie is iemand die gevallen is voor de (jarenlange) Russische desinformatiecampagnes.
Wantrouwen en confirmation bias doen de rest.
Een wappie is iemand die gevallen is voor de (jarenlange) Russische desinformatiecampagnes.
Er zijn vast wel js scriptjes waarmee je de RSS kan parsen. Deze b.v. http://www.phphulp.nl/php/scripts/7/547/Juup schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 23:58:
Zonder en hele domme opmerking te willen maken: deze kan ik (itt een .js) toch niet cross-domain gebruiken?
Er zijn ook wat services die het kunnen, zie b.v. http://www.newsniche.com/using-javascript-to-display-rss.php
[ Voor 22% gewijzigd door Noork op 07-08-2008 00:03 ]
Wat bedoel je precies? Cross-domain? Als je de RSS feed thuis kan openen, dan kun je hem met JS ook openen, aangezien JS op de client wordt uitgevoerd. Mmh laat maar, zit toch iets van een javascript beveiliging in zodat dat niet werkt.Juup schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 00:01:
Blijft het (zonder trucs) toch onmogelijk om de rss cross-domain in te laden?
Kun je de RSS niet ophalen met PHP o.i.d.?
[ Voor 16% gewijzigd door Noork op 07-08-2008 00:11 ]
Ik zou hem graag in mijn website willen integeren. Dus gewoon een webpagina op mijn iegen domeintje.Noork schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 00:04:
Wat bedoel je precies? Cross-domain? Als je de RSS feed thuis kan openen, dan kun je hem met JS ook openen, aangezien JS op de client wordt uitgevoerd.
[ Voor 7% gewijzigd door Juup op 07-08-2008 00:05 ]
Nee, dat is technisch (nog) niet mogelijk inderdaad. We hebben overigens wel een JSON interface, maar ik zou moeten kijken of die nu al zo bruikbaar is...Juup schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 00:01:
Blijft het (zonder trucs) toch onmogelijk om de rss cross-domain in te laden?
Intentionally left blank
Oh dat zou zeer sweet zijn.crisp schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 00:05:
Nee, dat is technisch (nog) niet mogelijk inderdaad. We hebben overigens wel een JSON interface, maar ik zou moeten kijken of die nu al zo bruikbaar is...
Tenzij het echt puur JSON is zonder toekenning aan een variabele natuurlijk.
Lijkt me juist wel een vereiste, jij wil er bijvoorbeeld 20, sjaakie wil er 10, henkie misschien 5.Juup schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 00:07:
[...]
Oh dat zou zeer sweet zijn.
En dat doe je juist met een variabele
1
2
| <script type="text/javascript" src="t.net/active_topics.js?items=20"> </script> |
Ey!! Macarena \o/
Dan moet je de Object constructor overschrijvenJuup schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 00:07:
[...]
Oh dat zou zeer sweet zijn.
Maar het is inderdaad puur JSON en ook alleen beschikbaar als je ingelogd bent, dus daar heb je remote niet zoveel aan. Het is echter niet moeilijk om een aparte remote voor forumtopics te maken, de active topics hebben we sowieso al in de cache staan. We zetten het op de ToDo als regenachtige middag-activiteit
Intentionally left blank
Intentionally left blank
Ah sweet.crisp schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 01:13:
Kan je hier iets mee: http://tweakers.net/ext/inc/remote_forum.js ?
Crisp++
Dit gaat prima werken. Dank je wel.
- reactionCount -> ReactionCount
- Time mag een integer zijn (ipv string)
- ArticleUrl mag je ook weglaten, we hebben toch al ID
- ForumUrl mag je ook weglaten, we hebben toch al ForumID
- HeaderShort mag eventueel weg.
[ Voor 5% gewijzigd door Juup op 07-08-2008 02:12 ]
All in all: this is it, en het staat nu ook in de remote review
[ Voor 4% gewijzigd door crisp op 07-08-2008 02:16 ]
Intentionally left blank
Dit topic is gesloten.
![]()