Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Ik gebruik al enige tijd gebruik van Directory Opus wat een erg fijn programma is. Echter is dit een betaald alternatief en ik heb liever een gratis alternatief wat Windows Explorer vervangt net als Directory Opus.

Nu ken ik Freecommander echter zoek ik meer iets wat de "look en feel" heeft van mijn Vista X64 explorer, maar dan met de dual view van Directory Opus en gratis. En het moet de Windows Explorer "vervangen" dus als ik een map open dat niet explorer start maar het programma, zoals dit ook kon bij Dir Opus.

Nu heb ik UnrealCommander gevonden, maar dit is niet echt wat ik zoek.

Voorbeeldje van Directory Opus:
Afbeeldingslocatie: http://img340.imageshack.us/img340/8868/0140defaultnw1.png

Ik wil dus een beetje de look en feel van D O, maar dan gratis. De tools die ik tot nu toe gevonden hebben bieden niet de ondersteuning voor het "vervangen" van Windows Explorer.
Wie van jullie kent nog een goed alternatief?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Thanatos_
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-09 14:39

_Thanatos_

Ja, en kaal

Total Commander. Lekker non-nonsense. Je kunt de icoontjes ervan op die van Vista laten lijken en het werkt lekker met twee schermen. Het zit misschien voor jou misschien wat aan de verkeerde kant van het spectrum: ipv te richten op user experience, richt het zich er vooral op om de app vol te stampen met features. Hardcore en niet gebruikersvriendelijk dus.

Misschien niet wat je zoekt, maar je kunt er misschien es naar kijken voor de volledigheid ;)

日本!🎌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Ik ken het, echter wil ik dat het echt mijn explorer vervangt. Dus als ik gewoon op Deze Computer klik dat dan in dit geval Total Commander opent?

Echter heb ik dit programma al geprobeerd en past niet helemaal in mijn wensen.