Ik ben lekker bezig mijn GA-MA78GM-S2H m-atx mobo in mijn HTPC kast (Chieftec HiFi Media HT-01B Black) aan het bouwen.
Nu begint de electronica van de kast zelf (voedingsdraden naar Infraroodmodule en kaartlezer) te smelten bij het aanzetten van de kast.
Gelijk uitgezet naartuurlijk. Balen !!!!!! met een beetje pech mobo + voedingskabele naar irmodule,kaartlezer en lcd scherm naar de maan
Toch alles nagelopen ,Alles staat netjes op pilaren ,nergens een los schoefje of verkeerd aangsloten. Maar toch twijfel ik aan het PWR-SW aansluiting ,die kan namelijk met rood op 1 -of met zwart.....
Zou dit de oorzaak kunnen zijn van de doorgefikte kabel ?
Onderstaande foto zie je de "aftakking" van Chieftec voor stroom naar voorkant kast.
[img=http://img59.imageshack.us/img59/5303/p1070741hl0.th.jpg]
specs:
Form-Faktor:
mATX
Abmessung (TxBxH):
410mm x 350mm x 136mm
Gewicht:
6 kg
Laufwerkseinschübe extern:
1x 5.25"
Laufwerkseinschübe intern:
3x 3.5" 2x 2,5"
Netzteil:
300W (DPS-300AB-9C)
Frontanschlüsse:
1x USB 2.0, 1x IEEE 1394 Firewire, Mic-in, Audio-out. HD Sound (Azalia)
Besonderheiten:
Aluminium Frontblende Design
Attraktiver HTPC (Home Theater Personal Computer) in schwarz oder silber erhältlich
56-in-1 Kartenleser bereits eingebaut.
Lieferumfang:
CD/DVD Aluminiumblende, Standardschrauben, Mainboard Abstandshalter, iMON Modul, 1x 60mm Lüfter
Optionale Lüfter:
1x 60mm
Nu begint de electronica van de kast zelf (voedingsdraden naar Infraroodmodule en kaartlezer) te smelten bij het aanzetten van de kast.
Gelijk uitgezet naartuurlijk. Balen !!!!!! met een beetje pech mobo + voedingskabele naar irmodule,kaartlezer en lcd scherm naar de maan
Toch alles nagelopen ,Alles staat netjes op pilaren ,nergens een los schoefje of verkeerd aangsloten. Maar toch twijfel ik aan het PWR-SW aansluiting ,die kan namelijk met rood op 1 -of met zwart.....
Zou dit de oorzaak kunnen zijn van de doorgefikte kabel ?
Onderstaande foto zie je de "aftakking" van Chieftec voor stroom naar voorkant kast.
[img=http://img59.imageshack.us/img59/5303/p1070741hl0.th.jpg]
specs:
Form-Faktor:
mATX
Abmessung (TxBxH):
410mm x 350mm x 136mm
Gewicht:
6 kg
Laufwerkseinschübe extern:
1x 5.25"
Laufwerkseinschübe intern:
3x 3.5" 2x 2,5"
Netzteil:
300W (DPS-300AB-9C)
Frontanschlüsse:
1x USB 2.0, 1x IEEE 1394 Firewire, Mic-in, Audio-out. HD Sound (Azalia)
Besonderheiten:
Aluminium Frontblende Design
Attraktiver HTPC (Home Theater Personal Computer) in schwarz oder silber erhältlich
56-in-1 Kartenleser bereits eingebaut.
Lieferumfang:
CD/DVD Aluminiumblende, Standardschrauben, Mainboard Abstandshalter, iMON Modul, 1x 60mm Lüfter
Optionale Lüfter:
1x 60mm
[ Voor 30% gewijzigd door Qubitzz op 06-08-2008 22:49 ]