Mijn oude vodafone contract liep in April af. Begin februari heb ik een contractverlening via de Vodafone website afgesloten, SIM only met Zorgeloos Mobiel Internet.
(Lekker ongelimiteerd internet op mijn nieuwe E-ten x800.)
Ik heb dan ook de volgende brief toen thuisgestuurd gekregen:
April: € 21,00
Mei: € 279,00
Juni: € 497,71
Juli: € 421,50
* Cruz is not amused.
Ben ik nou gek!? Ik vond het al vaag dat ik op de MyVodafone zag dat Internet BloX niet actief was (zag ik vorige week pas).
Dom van mij dat ik niet vaker mijn afschriften check, maar hallo, Vodafone moet zelf toch ook wel zien dat de rekeningen wat hoger zijn dan je normaal zou verwachten... En dan staat op hun website dat de klantenservice open is tot 22:00, bel je om paar min voor 9 op en dan zijn ze al gesloten, tot 21:00 waren ze blijkbaar open... Argh!
Volgens mij heb ik toch echt niks fout gedaan; ben blij dat ik in ieder geval de vodafone brief heb bewaard anders was ik aan mezelf gaan twijfelen. Ze kunnen niet verwachten dat iemand een abonnement afsluit en dan op MyVodafone in gaat loggen om de modules die gekozen zijn te activeren of zo
Zijn er nog meer mensen die zoiets hebben gehad? En doet Vodafone dan moeilijk? Het feit dat je ook al maandenlang je rekeninginformatie op MyVodafone niet kan inzien helpt ook niet
Oh, en ik dacht nog even of het misschien zo zou zijn dat mijn oude abonnement nog actief was; maar je kan pas 3 maanden voordat het abonnement verloopt een verlenging aanvragen dus dat kan het ook niet zijn.
(Lekker ongelimiteerd internet op mijn nieuwe E-ten x800.)
Ik heb dan ook de volgende brief toen thuisgestuurd gekregen:
Dus ik netjes gewacht tot april, en toen mijn internetinstellingen in de x800 ingesteld. Automatische incasso, ik ging er vanuit dat het allemaal wel goed zou gaan. Nu keek ik vandaag op telebankieren naar de rekeningen van vodafone en:Hierbij bevestigen wij de gemaakte afspraken:
* U verlengt uw huidige contract met 2 jaar en kiest daarbij voor een Vodafone Sim Only Basis € 22,50. Hiervoor betaalt u maandelijks € 11,25.
* U krijgt Vodafone Passport. Hiermee belt u voordelig in het buitenland. De abonnementskosten hiervoor bedragen € 0,00 per maand.
* U kiest voor Zorgeloos Mobiel Internet met korting op de abonnementskosten. Hiermee kunt u voor een vast bedrag per maand internetten. De eerste (sec) krijgt u korting op de abonnementskosten. Hierna betaalt u € 9,50 per maand. Deze BloX heeft een looptijd van minimaal 1 jaar. Hierna kunt u maandelijks opzeggen.
April: € 21,00
Mei: € 279,00
Juni: € 497,71
Juli: € 421,50
* Cruz is not amused.
Ben ik nou gek!? Ik vond het al vaag dat ik op de MyVodafone zag dat Internet BloX niet actief was (zag ik vorige week pas).
Dom van mij dat ik niet vaker mijn afschriften check, maar hallo, Vodafone moet zelf toch ook wel zien dat de rekeningen wat hoger zijn dan je normaal zou verwachten... En dan staat op hun website dat de klantenservice open is tot 22:00, bel je om paar min voor 9 op en dan zijn ze al gesloten, tot 21:00 waren ze blijkbaar open... Argh!
Volgens mij heb ik toch echt niks fout gedaan; ben blij dat ik in ieder geval de vodafone brief heb bewaard anders was ik aan mezelf gaan twijfelen. Ze kunnen niet verwachten dat iemand een abonnement afsluit en dan op MyVodafone in gaat loggen om de modules die gekozen zijn te activeren of zo
Zijn er nog meer mensen die zoiets hebben gehad? En doet Vodafone dan moeilijk? Het feit dat je ook al maandenlang je rekeninginformatie op MyVodafone niet kan inzien helpt ook niet
Oh, en ik dacht nog even of het misschien zo zou zijn dat mijn oude abonnement nog actief was; maar je kan pas 3 maanden voordat het abonnement verloopt een verlenging aanvragen dus dat kan het ook niet zijn.
[ Voor 4% gewijzigd door Cruz op 06-08-2008 21:36 ]