HDMI plots zwart beeld op externe HDTV

Pagina: 1
Acties:

• BlowFish
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21-04 22:32
Heb een Sharp Xd1e aangesloten op mijn Dell M1530 (8600m GT), via hdmi, Dit heeft het altijd perfect gedaan op 1080p ,

Nu haal ik laatst perongeluk de HDMI kabel eruit terwijl mn laptop en TV aanstaan. Nu heb ik ze beiden afgesloten de de hdmi kabel er opnieuw tussen gedaan maar het beeld op mn Sharp blijft zwart !

Dit terwijl mn Laptop / nvidia drivers aangeven dat de sharp aangesloten is ik kan ook mn muis naar links bewegen (op het beeld van de sharp) maar zie niets, TV geeft bij info ook geen 1920x1080 aan zoals voorheen |:(

wat ik gedaan heb:

- nieuwe Nvidia drivers geinstalleerd
- andere resoluties gekozen
- ps3 aangesloten op dezelfde HDMI poort met dezelfde kabel en dit werkt wel!

Ik heb echt geen flauw idee wat dit kan zijn, zou graag weer mn serietjes willen kijken maar krijg het 'echt niet aan de praat, google graadpleegt en de search maar kom er geen wijs uit.

Hulp zou erg geaprecieerd worden :)

Verwijderd

Je hebt vast niet nog een HD-TV met HDMI die je erop aan kunt sluiten?

• BlowFish
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21-04 22:32
Verwijderd schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 22:12:
Je hebt vast niet nog een HD-TV met HDMI die je erop aan kunt sluiten?
heb dit ondertussen geprobeerd , en heb tijdleijk mijn PC DVI> HDMI gebruikt dit werkte gewoon , het ligt dus niet aan mn TV. Is mijn HDMI poort op mn laptop kaduuk?

* steeds als ik mn hdmi tussen mn laptop en TV zet start mn TV opnieuw op, heb verder geen beel dop de TV maar de laptop denkt wel dat er een extrene TV aanzit (wordt ook aangeven , dual mode SHAR)

iemand idee , of zal ik Dell maar bellen en kijken of ze mn hdmi poort fixen / omruilen ?