Xbox live conncetion problems

Pagina: 1
Acties:

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11-03 16:43
Ik heb een xbox360 arcade en deze probeer ik te verbinden via het internet dmv de draadloze ontvanger. Bij de test ziet hij de ontvanger wel, maar kan hij geen netwerk vinden. Firewall staat zowel hard- als software matig uit en zelfs wanneer ik de xbox naast router zet, vind hij het netwerk niet.

Toen met een standaard ethernetkabel geprobeerd. Ik heb nog een extra ethernetaansluiting zitten in mijn pc en deze heb ik verbonden aan mijn xbox360. Nu geeft hij een ip-fout. Ik heb onder windows vista Ultimate ook een mediacentre, dus probeerde ik daar verbinding mee te maken. raar maar waar werkt dit wel. Feilloos ziet mijn xbox al mijn mediabestanden en ik kan zelfs online streaming video's bekijken. Zodra ik echter eruit ga en zowel mijn xboxlive als mediaconnection test, geeft hij een foutmelding mbt mijn ip-adres op. Zoals MS aaraad, dien je de netwerkinstellingen op automatisch te zetten.

Is er iemand die me kan helpen, wellicht

PSN ID Binloading_nl

Verwijderd

online , streaming is het niet, je streamt gewoon vanuit je pc, dus intern, met extern , zal je poorten open moeten zetten, maar als ik het goed begrijp wil je via je draadloos netwerk verbinding maken met de router in je netwerk?

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11-03 16:43
Hij streamt wel degelijk via een online verbinding. In mediacentre kan je namelijk online tv kijken op je xbox maar via de internet verbinding van je pc. Dus hier werkt het wel.

Het liefste wil ik idd draadloos, maar hier kom ik helemaal niet uit aangezien hij geen netwerk vind. Voorheen lukte dat echter wel?

Ik heb mijn xbox net aangesloten rechtstreeks met draad op de router en dat gaat helemaal goed, alleen het sharen van de verbinding vanuit mijn tweede ethernetpoort in de pc wil niet lukken.

Een poort opengooien? Moet eerlijk bekennen dat ik hier wel eens van gehoord heb, maar feitelijk niets vanaf weet. Ik versta hieronder, dat je de toegangspoort(bepaalde waarde?) open zet in je router?

PSN ID Binloading_nl