Wat mij overkomt op een CS server

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fakir
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-03 10:57
Ik ga voor het eerst van mijn leven goed. Ik heb armour en een D.Eagle, ben vrolijk aan het rondhuppelen, knal iemand neer die zijn kop recht voor mijn loop houdt. Vervolgens kom ik iemand tegen die met een M4A1 op mij schiet (gelukkig is hij net zo scheel als ik normaal ben :) ) en ik weet hem na wat schoten neer te knallen met een headshot (beetje mazzel heb je van tijd tot tijd nodig). Da's mooi nou heb ik een Colt, dus ik huppel verder rond, loopt daar iemand voor me met zijn rug naar me toe. Tsja ik ga niet wachten tot ie omdraait, dus geheel in stijl mik ik uiteraard op zijn kop en hopla. En nu komt het:
Boem! You are banned from this server.
Zomaar uit het niets, niks geen uitleg of joh we denken dat je cheat ofzo, nee hoor ineens gebanned. En ik cheat nooit, ik ging alleen voor de verandering een keer goed.
Nou zo gaat de lol er ook vanaf. Al die cheaters zorgen ervoor: De goeden moeten onder de kwaden lijden :(

Fakir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Badger
  • Laatst online: 30-03 17:33
Misschien handig om de server er even bij te vermelden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fakir
Soneraplaza counterstrike Alpha ofzoiets, er kwam iig alpha in voor

Fakir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wirf
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09:13
stond er niet toevallig "total newbies ONLY" in de naam? ;)

maar serieus: als dit vaker gaat gebeuren is dat wel erg verveelend (niet dat ik er veel van zou merken ;))

Heeft sinds kort zijn wachtwoord weer terug gevonden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 17735

Ik werd laatst na een paar headshotjes op [GoT]Redhat, door hem tot cheater benoemd. Ik moest hard lachen, maar was wel pissed off, want als je dan na lang oefenen zo af en toe een headshotje maakt, is het weer niet goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-04 14:07
volgens mij schoot je iemand van je team neer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 13000

Op dinsdag 20 februari 2001 23:57 schreef Fakir het volgende:
Soneraplaza counterstrike Alpha ofzoiets, er kwam iig alpha in voor

Fakir
Uh had je punkbuster wel aanstaan??? Als je op een sonera server speelt moet je punkbuster hebben, als je dat niet hebt word je eraf geknalt en word je 10 minuten gebanned..
Punkbuster is tegen cheaten een progje wat op de achtergrond draait.
Dus mijn advies is installeer punkbuster.

www.punkbuster.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GBits
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 28-01 17:55
Bij Sonera is Punbuster inderdaad verplicht.
Het was gewoon toeval dat je net op dat moment gekicked werd....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 5765

Mensen die je cheater noemen moet je gewoon negeren of uitlachen.
Zij zijn gewoon jalours dat jij makkelijker iemand dood schiet dan zij.

Ik trek me weinig van iemand aan die me cheater noemt.
Tis nou eenmaal zo dat ik AK heb dat de tegenstanders kans op overleven sterk daalt >:)

Punkbuster is waarschijnlijk wel handig, maar niet iedereen heeft het.

[GoT]Dutch Commando
"That helmet won't help you!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16839

ik zie het als een compliment als iemand mij een cheater noemt..
het geeft aan dat je skills zo hoog boven die van hun zijn dat ze denken dat het niet meer mogelijk is B-)
dat is nou de kick ;)

over punkbuster heb ik gehoord dat het nog niet helemaal 100% is.. crashes, errors, en soms kunnen niet cheaters niet meer servers op.. ik w8 totdat er echt een definitieve versie uitkomt..

[GoT]PsychoTurtle

P.S. het wordt alleen niet cool meer als ze gaan kicken/bannen etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fakir
Op woensdag 21 februari 2001 20:07 schreef PsychoTurtle het volgende:

over punkbuster heb ik gehoord dat het nog niet helemaal 100% is.. crashes, errors, en soms kunnen niet cheaters niet meer servers op.. ik w8 totdat er echt een definitieve versie uitkomt..
Hier zit ik dus ook mee, ik wil uiteraard best punkbuster installeren, maar hoe zit het met stabiliteit? Iemand ervaringen met punkbuster?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-05-2021
Soms komt het wat ongeloofwaardig over als je "opeens" 3 headshots (achter elkaar) schiet... meestal is het gewoon vettig geluk.. (is dat niet meestal het geval bij headshots?)
Het wordt iets anders als ie dat 4 rondes achter elkaar doet.. :)

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-03 12:19
Punkbuster is stabiel zat, viel mij ook mee. Werkt prima hier. Is heel leuk ook, je kunt je eigen clantags registreren zodat niemand zich kan uitgeven als lid van jouw clan etc.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op woensdag 21 februari 2001 22:40 schreef Marv het volgende:
Soms komt het wat ongeloofwaardig over als je "opeens" 3 headshots (achter elkaar) schiet... meestal is het gewoon vettig geluk.. (is dat niet meestal het geval bij headshots?)
Het wordt iets anders als ie dat 4 rondes achter elkaar doet.. :)
Ik mik op het hoofd, dus headshots maak ik vrij veel..
Maar is idd meestal wel geluk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
he vaag.. ik zat laatst ook es (voor het eerst) op zo'n sonera server.. en ik werd opeens gebanned :? om niks :? maarja boeit me weinig was toch een k*tserver met k*tspelers 8-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19427

Het is misschien af en toe kut dat punkbuster, maar ze moeten alle cheaters hard aan pakken. Gewoon 1x gesnapt, half life key cancellen >:)

Maar serieus, ik speel nou al een aardig tijdje, vanaf 5
En ik was op een gegeven moment zo "goed" dat ik op de meeste servers wel in de top drie kwam tijdens het spelen. Tegenwoordig word je af en toe echt neergeschoten dat je denkt van tja....
Maar ja je weet niet of iemand cheat.
Ik noem een headshot met de machinegun.
Naar mij mening kon dat niet meer sinds 6 behalve als je een aimbot hebt.

Ik kan iig niet wachten tot 1,1 uit is
Valve heeft gezegt alle cheats te blocken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Uhm.... met machine gun kan je als je hele tijd maar 1 schot afvuurt snipen..

Maar machine is meer geluks gun.
Of je killt er veel mee.. of juist niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op woensdag 21 februari 2001 23:51 schreef Paestero het volgende:
Uhm.... met machine gun kan je als je hele tijd maar 1 schot afvuurt snipen..

Maar machine is meer geluks gun.
Of je killt er veel mee.. of juist niet..
weet je dat zeker, ik d8 dat je sinds beta 6 geen headshots meer kon maken met de machine gun.
Bedoel je met iemand snipen een headshot?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1734

Ik ben ook wel eens van speedcheat beschuldigd terwijl de admin (ja admin had ping van 300) gewoon aan het laggen was. De admin heeft mij ook gelijk gebanned. Ik lig er niet wakker van er zijn zat andere servers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op woensdag 21 februari 2001 23:56 schreef --BoBo-- het volgende:

[..]

weet je dat zeker, ik d8 dat je sinds beta 6 geen headshots meer kon maken met de machine gun.
Bedoel je met iemand snipen een headshot?
Snipe = raken op lange afstand ;)

Ik weet niet zeker of je nog headshots kan maken met Machine Gun, kan me trouwens ook niet zoveel boeien want het is een k*t gun.

Maar als je op iemand staat.. en je mikt naar beneden, dan maak je toch zekers een headshot of niet?

DC

Ik ga nu proberen of ik als ik op iemand ga staan met de machine gun een headshot krijg

• Palomar
  • Niet online
tuurlijk krijg je dan headshot.. met elk wapen kun je headshots maken, zelfs mes en handgranaat ;).. alleen veel headshots zijn puur geluk.. vooral die ak.. ben je iemand aan het afschieten knalt ie je zo ff dood met een lucky headshot :( ze mogen van mij die hele headshots dr uithalen.. veels te oneerlijk..

• Fakir
Op donderdag 22 februari 2001 00:21 schreef rick_h het volgende:
puur geluk.. vooral die ak.. ben je iemand aan het afschieten knalt ie je zo ff dood met een lucky headshot :( ze mogen van mij die hele headshots dr uithalen.. veels te oneerlijk..
Ja maar wel zo realistisch hoeveel mensen zie jij rondlopen met lood in hun kop? Daarbij krijgen simpele zielen als mij de kans om goed te lijken na een berg mazzel te hebben :)

Fakir

ja het realisme maakt het spel juist zo goed.
De laatste tijd zijn er ook veel mensen die de AWM eruit willen halen omdat die oneerlijk is.
Maar je weet toch dat er awpers zijn, hou er dan rekening mee.

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

aan de ene kant willen ze realisme nastreven, en aan de andere kant klopt er soms geen reet van het realisme

als meer realisme willen, moeten ze CS voor de SOF engine maken >:) >:)

headshots moeten blijven, en met spray en pray wapens zijn headshots mogelijk, dat ding zwaait alle kanten op al je full auto schiet en heus wel dat er dan een verdwaalde kogel door je harses heen boord

AWP roeld >:) heerlijk om long range gasten te pakken >:)

evenals de fiveseven en de DE, headshotjes maken, ik richt ook altijd op hoofd en dan is het of een headshot, of je legt zelf het loodje :) maar who cares, als ik maar fun heb :)

AWP moet blijven, maar zou hooguit nog iets duurder mogen worden

P90 tja mag wel iets krachtiger dan ie nu is

MP5 perfect, behoorlijk realistisch, erg zuiver en erg effectief

AK-47 zeer cheapass en zeer effectief, zoals irl

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Anoniem: 1734

.. vooral die ak.. ben je iemand aan het afschieten knalt ie je zo ff dood met een lucky headshot
haha das helemaal geen geluk jij weet gewoon niet hoe je met een ak moet omgaan.

Headshots eruit?? helemaal niet! Ik ga juist altijd voor headshots.

• Palomar
  • Niet online
Op donderdag 22 februari 2001 14:37 schreef SuB het volgende:

[..]

haha das helemaal geen geluk jij weet gewoon niet hoe je met een ak moet omgaan.
weet niet waar je dat vandaan hebt.. maar bij sommige lui is het echt puur geluk.. schieten ze die hele AK (zonder pauzes) in een keer op je leeg.. alle kogels gaan mis behalve de laatste treft per ongeluk je kop.. :( Dr zullen er ook wel lui zijn die express op je kop mikken (of aimbot ofzo).. maar vaak zijn het van die newbies die 2-15 staan ofzo.. die mikken echt niet express op je kop |:(

Als je met Ak-47 om kan gaan is het extreem coole gun.

Ik speel meestal kut totdat ik Ak-47 in m'n handen krijg ;)

[GoT]Dutch Commando
Pagina: 1