Ik ga voor het eerst van mijn leven goed. Ik heb armour en een D.Eagle, ben vrolijk aan het rondhuppelen, knal iemand neer die zijn kop recht voor mijn loop houdt. Vervolgens kom ik iemand tegen die met een M4A1 op mij schiet (gelukkig is hij net zo scheel als ik normaal ben
) en ik weet hem na wat schoten neer te knallen met een headshot (beetje mazzel heb je van tijd tot tijd nodig). Da's mooi nou heb ik een Colt, dus ik huppel verder rond, loopt daar iemand voor me met zijn rug naar me toe. Tsja ik ga niet wachten tot ie omdraait, dus geheel in stijl mik ik uiteraard op zijn kop en hopla. En nu komt het:
Boem! You are banned from this server.
Zomaar uit het niets, niks geen uitleg of joh we denken dat je cheat ofzo, nee hoor ineens gebanned. En ik cheat nooit, ik ging alleen voor de verandering een keer goed.
Nou zo gaat de lol er ook vanaf. Al die cheaters zorgen ervoor: De goeden moeten onder de kwaden lijden
Fakir
Boem! You are banned from this server.
Zomaar uit het niets, niks geen uitleg of joh we denken dat je cheat ofzo, nee hoor ineens gebanned. En ik cheat nooit, ik ging alleen voor de verandering een keer goed.
Nou zo gaat de lol er ook vanaf. Al die cheaters zorgen ervoor: De goeden moeten onder de kwaden lijden
Fakir