Toon posts:

Branden gaat na 1 dvd 2x langzamer

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goedendag,

Ik heb het probleem dat wanneer ik mijn pc opstart en vervolgens een dvd ga branden, hij de volledige 16x haalt. Echter wanneer ik daarna nog een dvd wil branden, doet hij er zeker 10 minuten over terwijl dat normaal rond de 4 minuten is. Alle dvd's die ik na die eerste wil branden gaan zo langzaam.
Wanneer ik mijn pc opnieuw opstart gaat het eerste dvdtje weer op de normale 16x, en is het vervolgens weer hetzelfde verhaal.

Heeft iemand dit zelfde probleem of een idee waar het door kan komen en etv. een oplossing hiervoor?

Mijn brander is een LG GSA-H42N en alle drives staan op DMA en werk met Nero 7 in Vista. Eerder had ik geen problemen, ook niet in Vista.

Mvg,

Niels

• jan99999
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11-02 08:55
Enigste wat ik kan bedenken is, dat er veel errors zijn op de kabel naar het apparaat, en dat windows hierna langzamer gaat worden.
Maar ik dacht wel dat indien dit gebeurd dan blijft de snelheid altijd laag. Dus andere kabel proberen, of indien 2 apparaten aan 1 kabel zit andere apparaat loskopelen.

Is je windows schoon, van virussen en spyware?
Wat loopt er op de achtergrond?

Verwijder alle software die maar iets met dvd en branden te maken heeft, dus deamon tools, nero , alcohol, etc.
Reboot
Dan nero installeren en weer testen.

[ Voor 9% gewijzigd door jan99999 op 07-08-2008 03:07 ]

Verwijderd

Probeer eens de laatste firmware (zie website fabrikant)?