Listen to the voices in your head.
Onderaan de pagina staat een link, die kan je kopieren. Dan plaatst hij het koekje weer terug.
Meestal bookmark ik die link als ik een belangrijk mandje heb.
Meestal bookmark ik die link als ik een belangrijk mandje heb.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Je weet dat je via de link onderaan deze pagina je winkelmandje kan "opslaan" als een linkje? Welk je bijvoorbeeld naar huis kan mailen
Mja, dat is een optie.
Handiger zou zijn als dat niet nodig was,
en ook veiliger omdat als je bezig bent een systeem aan te passen je niet altijd de link opnieuw opslaat.
Inloggen/uitloggen met andere mensen op de zelfde computer zou misschien nog effect kunnen hebben op je cookies?
Zou toch wel fijn zijn als de info gewoon in je account werd opgeslagen, lijkt me ook het meest logisch eigenlijk. Is er een speciale reden waarom dit niet word gedaan?
Handiger zou zijn als dat niet nodig was,
en ook veiliger omdat als je bezig bent een systeem aan te passen je niet altijd de link opnieuw opslaat.
Inloggen/uitloggen met andere mensen op de zelfde computer zou misschien nog effect kunnen hebben op je cookies?
Zou toch wel fijn zijn als de info gewoon in je account werd opgeslagen, lijkt me ook het meest logisch eigenlijk. Is er een speciale reden waarom dit niet word gedaan?
[ Voor 14% gewijzigd door bbr op 06-08-2008 15:44 ]
Listen to the voices in your head.
Omdat we nog geen tijd over hebben gehad: http://devtrack.tweakers.net/view.php?id=861Is er een speciale reden waarom dit niet word gedaan?
Anyway, al bekend en in devtrack dus...
Intentionally left blank
Dit topic is gesloten.
![]()