Hoi Tweakers,
Niet zo heel lang geleden (dag of 3) dacht ik mijn PC eens schoon te maken zodat hij minder herrie maakte, dacht ik. De herrie is zelfs na het schoonmaken gebleven. Nu vraag ik me dus af, hoe ik als redelijke hardware n00b (kan wel een nieuwe voeding, gpu of dvd spelertje erin doen, maar daarmee is alles dan wel gezegt
) checken waar de herrie door veroorzaakt wordt? Ik heb ergens anders al opgevangen dat het misschien de lagers van mijn koelers kunnen zijn, maar mijn gpu en voeding zijn maar een paar maanden oud. Mijn cpu is wel een stuk ouder, ongeveer 4 jaar. Ik gok zelf dat het heel misschien ook aan het weer kan liggen. Ik zit hier namelijk op een zolderkamer, en met dit weer blijft daar wel redelijk wat warmte hangen, waardoor mijn PC beter zijn best moet doen om af te koelen zodat hij veel meer geluid produceerd. Ik heb verder via google al een hele waslijst aan opties gevonden, maar misschien is er een manier om wat sneller uit te vinden waardoor mijn pc herrie maakt.
Als iemand een idee heeft, brand maar los
Niet zo heel lang geleden (dag of 3) dacht ik mijn PC eens schoon te maken zodat hij minder herrie maakte, dacht ik. De herrie is zelfs na het schoonmaken gebleven. Nu vraag ik me dus af, hoe ik als redelijke hardware n00b (kan wel een nieuwe voeding, gpu of dvd spelertje erin doen, maar daarmee is alles dan wel gezegt
Als iemand een idee heeft, brand maar los
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 06-08-2008 14:54 ]