Ik zit met een klein probleempje in mijn boot camp partitie met Win XP Pro SP2
Ik kan zonder problemen connecteren met het netwerk, maar ik krijg geen internetverbinding.
Ik heb niets veranderd, TCP/IP settings staan correct, verschillende keren hersteld via cmd.
Ik krijg een IP adres, hij vindt alles zoals het normaal zou moeten.
Voorheen werkte alles perfect.
Mac OS X heeft wel internetverbinding zonder enig probleem.
Ook Parallels desktop for mac, die mijn boot camp partitie aanspreekt, krijgt GEEN internetverbinding.
Wat ook bizar is: de HP laptop van het werk van mijn vader had identiek hetzelfde probleem zondag maar die deed het plots terug.
Aan de router (US robotics) ligt het niet aangezien de iMac/MBP(broer)/HP perfect functioneren. Mijn broer zijn Win XP partitie heeft eveneens geen problemen.
Ik zit op een MacBook Pro 2,5Ghz met Airport extreme 802.11N
Alvast bedankt
Ik kan zonder problemen connecteren met het netwerk, maar ik krijg geen internetverbinding.
Ik heb niets veranderd, TCP/IP settings staan correct, verschillende keren hersteld via cmd.
Ik krijg een IP adres, hij vindt alles zoals het normaal zou moeten.
Voorheen werkte alles perfect.
Mac OS X heeft wel internetverbinding zonder enig probleem.
Ook Parallels desktop for mac, die mijn boot camp partitie aanspreekt, krijgt GEEN internetverbinding.
Wat ook bizar is: de HP laptop van het werk van mijn vader had identiek hetzelfde probleem zondag maar die deed het plots terug.
Aan de router (US robotics) ligt het niet aangezien de iMac/MBP(broer)/HP perfect functioneren. Mijn broer zijn Win XP partitie heeft eveneens geen problemen.
Ik zit op een MacBook Pro 2,5Ghz met Airport extreme 802.11N
Alvast bedankt
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 06-08-2008 14:39 ]