Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Firefox] Privégegevens opruimen, bewaar T.net cookies

Pagina: 1
Acties:

• RetroTycoon
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 29-11 19:22
Heey mede-Tweakers

Ik heb een vraag over Firefox: als ik de privégegevens wil opruimen, wil ik ervoor zorgen dat T.net gerelateerde cookies blijven bestaan (de rest moet wel weg). Is er een optie voor dit soort 'whitelisting'?
Andersgezegd: In CCleaner is er de 'te behouden cookies' en nu zoek ik precies dezelfde optie voor Firefox.

Dit doe ik om mijn sporen niet te veel achter te laten op de pc, maar om nu elke keer weer op T.net te moeten inloggen, is me een beetje te veel van het goede :P

Bedankt voor jullie adviezen _/-\o_

Oja, ik heb al verder gezocht, maar kon niks vinden O-)

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Zet gewoon "Accept cookies" uit en zet *.tweakers.net in je exceptions :?

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Handmatig of zelf een programmatje maken die alles verwijderd behalve T.net cookie :P

☻/
/▌
/ \

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 30-11 09:00

Sebazzz

3dp

In dat geval wil je privegegevens opruimen behalve cookies en dan een cookie gerelateerde extensie gebruiken.

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10:45

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• RetroTycoon
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 29-11 19:22
Dank! Komt 't dichtst in de buurt. En idd de cookies uitzetten bij de opruiminstellingen werkt icm. Was benieuwd of er een optie vanuit Firefox was, maar helaas ;(

Nog 1 vraag: moet ik alle cookies van t.net op beschermen zetten? Er zijn er nl een aantal die met _ beginnen (zie ik ook oa bij Google.nl) zijn die nodig? Worden er überhaupt na deze 'beschermronde' nog cookies toegevoegd? Anders blijf je bezig... :S

[ Voor 25% gewijzigd door RetroTycoon op 06-08-2008 12:34 ]

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

RetroTycoon schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 12:18:
[...]
...
Nog 1 vraag: moet ik alle cookies van t.net op beschermen zetten? Er zijn er nl een aantal die met _ beginnen (zie ik ook oa bij Google.nl) zijn die nodig? Worden er überhaupt na deze 'beschermronde' nog cookies toegevoegd? Anders blijf je bezig... :S
http://gathering.tweakers.net/forum/cookiemonster

☻/
/▌
/ \

Pagina: 1