Al 1+ week "Levering verwacht binnen 3 dagen"

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johny58
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 31-08 00:40
Ik hou al enige tijd de Asus EEE PC 901 in de gaten. Nu zie ik al meer dan een week lang staan dat de Coolblue winkels de levertijd verwachten binnen 3 dagen. Op de eigen pagina's van Coolblue staat nog geen verwachte leverdatum. Moet dit zomaar kunnen? Volgens mij is het voor Coolblue gewoon onbekend waneer het product binnenkomt, net zoals voor alle andere shops die het product willen uitleveren.

"Hippopotomonstrosesquippedaliophobia" is the term used to describe the fear of long words.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Coolblue lijkt door te geven het product inderdaad binnen drie dagen te kunnen leveren in hun aangeleverde prijslijst. We zullen even verder uitzoeken wat er mis gaat bij Coolblue :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hstoker
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 02-10 16:27

hstoker

Yatta!

Is er al bekend wat er mis gaat? Ik zie bijvoorbeeld hetzelfde gebeuren bij de Fuji S100FS (tijdelijk uitverkocht), en de HTC Touch Pro (Verwachte leverdatum 22-08, meerdere coolblue shops).

Dutch: If it bleeds, we can kill it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-09 21:18

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

Levertijd bij Coolblue uitgezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Randal Peelen
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-10 19:35
Het probleem bij de levertijd, is dat wij vanuit de import blind uit moeten gaan van wat de shop aangeeft. Wij kunnen immers onmogelijk voor elk product elke levertijd handmatig gaan controleren. Als een shop dan aangeeft het snel te kunnen leveren, zal dat ook direct in de Pricewatch terug te vinden zijn. Het wachten is nu op een kloppende feed van Coolblue, waarna alles weer vanouds zou moeten kloppen :)

http://twitter.com/randalpeelen