Wie kent het niet... bij iemand willen zijn die je erg leuk vind. Maar wanneer is het nou genegenheid en wanneer is het nou verliefd zijn...
Tja, als we dat eens zouden weten, dan zouden we een klapper van een zelfhulpboek kunnen schrijven...
Anoniem: 3527
Wie kent het niet... in een topic willen lezen die je erg leuk vind. Maar wanneer is het nou onzin en wanneer is het nou een slotje...
Anoniem: 17892
Da's een moeilijke. Wel herkenbaar overigens. Ligt er natuurlijk ook aan hoe die andere persoon over jou denkt. Ziet die die relatie (band) als een normale vriendschap of als meer?
Kan het natuurlijk ook nog zo zijn dat het verliefdheid is naar een beste vriend(in) toe. En wil je dan wel verliefd zijn? Ik iig niet, al hou je dat niet tegen en dat is soms verdomde moeilijk. Je kunt je ook jaloers gaan voelen wanneer die ander veel met anderen op trekt enzo.
Is alleen wel belangrijk dat je het over zulk soort dingen ook met die ander hebt, zorg dat diegene gewoon weet wat je voelt.
En of het vriendschap of genegenheid is? Denk dat je verliefdheid wel aanvoelt, brengt een aantal gevoelens met zich mee die je bij een (hele goede) vriendschap niet hebt.
Kan het natuurlijk ook nog zo zijn dat het verliefdheid is naar een beste vriend(in) toe. En wil je dan wel verliefd zijn? Ik iig niet, al hou je dat niet tegen en dat is soms verdomde moeilijk. Je kunt je ook jaloers gaan voelen wanneer die ander veel met anderen op trekt enzo.
Is alleen wel belangrijk dat je het over zulk soort dingen ook met die ander hebt, zorg dat diegene gewoon weet wat je voelt.
En of het vriendschap of genegenheid is? Denk dat je verliefdheid wel aanvoelt, brengt een aantal gevoelens met zich mee die je bij een (hele goede) vriendschap niet hebt.
Ja...... misschien wel heh...Op dinsdag 20 februari 2001 23:46 schreef dwarf_ het volgende:
"hopelijk worden er een heleboel op mij verliefd als ik posts begin in W&L!!!"
HOE naief moet je zijn om DAT te denken !!!
Anoniem: 3527
Dat ik de kroeg graag terug zie komen wil niet zeggen dat ik er blij mee ben dat je dergelijke topics maar in het W&L forum plaatst.
Dat jij denkt dat dit in W&L hoort...
Dat jij denkt dat dit in W&L hoort...
Tss, de users zijn strenger dan de modjes hier. Ik had nog wel besloten om hem open te laten als er een discussie op gang kwam...
Welch Schauspiel! Aber ach! ein Schauspiel nur!
Wo fass ich dich, unendliche Natur?
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.