Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• denivan
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13:44
Hoi,

Ik zou graag de mail van m'n werk op een makkelijke manier op m'n HTC Tytn willen lezen. Ik kan wel gebruik maken van de OWA, maar dat vind 'k nogal omslachtig.

M'n werk biedt wel Exchange over RPC (HTTP) aan en dat gebruik ik ook op m'n laptop. Voor zover ik kan zien zit deze functie echter niet ingebouwd in de standaard Windows Mobile mail client.

Heb op internet wat aan het speuren geweest, maar kan nergens een mail client voor Windows Mobile vinden die dit ondersteund.

Is wat ik vraag onmogelijk of kennen jullie een stukje software waar ik dit wel mee kan doen ?

Last night I lay in bed looking up at the stars in the sky and I thought to myself, "Where the heck is the ceiling?!"

• denivan
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13:44
Sorry hoor mensen, maar blijkbaar heb ik de gewoonte om zelf de oplossing te vinden vlak nadat ik de vraag op tweakers gesteld heb :-)

In Activesync moest ik gewoon het adres van OWA ingeven en op die manier kan 'k mail & agenda synchroniseren met 't werk.

Last night I lay in bed looking up at the stars in the sky and I thought to myself, "Where the heck is the ceiling?!"