Mijn plekkie + Sympathisant van 'GoT voor Behoud der Nederlandsche Taal' [GvBdNT]
Mijn plekkie + Sympathisant van 'GoT voor Behoud der Nederlandsche Taal' [GvBdNT]
Of: Check even of alle computers dezelfde werkgroep naam hebben.
en ze hebben allen unieke compnamen
Weet iemand misschien wat het trafficlampje van de realtek precies betekend?
Verwijderd
heb je toch niet nodig
Tcp ip alleen ip en submask invullen, rest op standaard.
bestanden en printers delen aanzetten
Verwijderd
PC1--PC2 en PC3--PC4
of PC2---PC3
wel werkt. What about 1-4 en 1-3?
Indien die 2 ook werken lijkt het me een overduidelijk voorbeeld van een fout met termination of id heb gemaakt.
Wacht, ik bedenk me in 1 keer dat er kaarten met ingebouwde terminator bestaan. Heb je dat misschien toevallig en dat aanstaan? (jumper)
Verwijderd
sorry ik weet het niet precies in iedergeval moet je uitkijken dat de mantel geen kortsluiting maakt.
Wat de opmerking betreft van coax met IPX/SPX, is onzin. Laat IPX/SPX er maar lekker af.
Lampje "line" geeft aan dat je een fysieke verbinding hebt. Volgens mij gaat dat lampje alleen branden bij gebruik van een UTP poort. Is zeker een combo-kaart?
Traffic lampje gaat knipperen als er packet (data) over je kabel verstuurd wordt. Als het goed is, moeten die traffic lampjes op alle vier je kaarten gelijktijdig knipperen (in jouw geval). Succes.
Trouwens kabels compleet gekocht of zelf gemaakt? Toch geen antenne kabel gebruikt heh? Ok, ok, is wel erg ver gezocht, ik weet het. Hihi.
Verwijderd
100mbit kaarten(merk) en een switch. kost wat maar dan hebbie ook wat. 800 piek en je bent klaar
Verwijderd
Het zou gewoon moeten werken. Misschien heb je met die "oplossing" van jou wel weer een ander probleem.
Ik laat nog wel weten of het nog een keer is gaan werken.
Strato out.