Toon posts:

Unreal Tournament start niet meer fullscreen?!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Op de een of andere manier heb ik het voor elkaar gekregen dat UT niet meer full screen wil draaien met die Direct3D hardware mode. Ik heb een Matrox G450 en het liep op 800x600 altijd perfect. Wat heb ik gedaan? ;(

• Fakir
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-03 10:57
Had ik laatst bij een vriend ook, die heeft dezelfde grafische kaart (althans ander merk, maar zelfde chipset). Bij mij draait het prima full screen D3D en bij hem niet. OpenGL werkte wel full screen, dus misschien is dat een tijdelijke oplossing voor je totdat iemand i.t.t. mij wel met een zinning antwoord op je vraag komt :)

Fakir

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:54

Wildfire

Joy to the world!

Toevallig DirectX 8 geïnstalleerd? Toen ik DirectX installeerde weigerde UT opeens ook om fullscreen te draaien (ook al was dat dan met een GeForce).

Probeer in ieder geval de drivers voor je videokaart te updaten als je nog niet de nieuwste hebt. En een complete herinstallatie van UT, inclusief alle patches, kan natuurlijk ook geen kwaad.

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Verwijderd

De oplossing mag dan stom klinken, het werkt wel (heb 't al op 3 computers geprobeerd die UT in D3D draaien). Simpel weg je videokaart drivers in Windows verwijderen. Daarna rebooten -> Windows detecteerd 'nieuwe' videokaart -> Zelfde drivertjes opnieuw installeren en UT werkt weer, fullscreen.

• Clay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 06-10 09:22

Clay

cookie erbij?

dat klinkt inderdaad stom :D

Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin