Als je op Youtube/MySpace/Google Video/etc een filmpje kijkt kan je het filmpje maximaliseren door op het juiste knopje te drukken. Ik heb altijd gedacht dat wanneer je een Youtubefilmpje embed (even Youtube gebruikt als voorbeeld, weet niet hoe het met andere players is), de vergrootoptie niet mogelijk is, waarom weet ik niet, waarschijnlijk copyright ofzo. Maar ik ben ook een frequente bezoeker van I Am Bored.com en daar heb ik een paar linkjes gevonden (oa http://www.i-am-bored.com/bored_link.cfm?link_id=32476) waar wel de optie staat, alleen werkt'ie niet
(FF3, Vista 32 bit). Is het mogelijk om voor GoT een werkende versie te maken? Geen idee wat de techniek erachter is, of er een script nodig is, of je iets extern moet inladen, of whatever.
De reden waarom ik dit vraag is dat veel filmpjes vrij lang zijn (langer dan een minuut), en dan ga ik lekker in m'n stoel liggen, verder van het scherm af. Maar de filmpjes ogen dan wel kleiner, dus ik moet al turen om te kijken wat er gebeurd, helemaal als ik m'n bril afdoe, wat ik bij tv kijken bijna altijd sowieso doe.
De reden waarom ik dit vraag is dat veel filmpjes vrij lang zijn (langer dan een minuut), en dan ga ik lekker in m'n stoel liggen, verder van het scherm af. Maar de filmpjes ogen dan wel kleiner, dus ik moet al turen om te kijken wat er gebeurd, helemaal als ik m'n bril afdoe, wat ik bij tv kijken bijna altijd sowieso doe.