Ik heb het volgende probleem:
Ik heb verscheinende images op mijn computer staan die gemaakt zijn voor een dual layer dvd. Deze mount ik met deamon tools en dan "DVD kopie" bij Nero. Wanneer ik deze dan probeer te branden geeft Nero de volgende melding:

Dit terwijl de dvd gewoon een dual layer is en de image ook daarvoor gemaakt is.
Extra info:
DVD type: Memorex DVD+R DL 2,4x / 8.5gb 240min
DVD brander: Pioneer DVR 111D
Nero 7 Ultra Edition
Ik heb al vaker dual layers gebrandt. (nog niet vanuit een image)
Nu weet ik dat er ergens een functie in Nero zit dat je nog iets meer mb door kan branden op de DVD (dit is eigenlijk niet de goede weg lijkt me maar goed..). Kan dit ook bij de functie in Nero "DVD kopieren"?
Zo ja zou je snel de brander kapot maken wanneer ik deze functie zou gebruiken?
Ik heb verscheinende images op mijn computer staan die gemaakt zijn voor een dual layer dvd. Deze mount ik met deamon tools en dan "DVD kopie" bij Nero. Wanneer ik deze dan probeer te branden geeft Nero de volgende melding:
Dit terwijl de dvd gewoon een dual layer is en de image ook daarvoor gemaakt is.
Extra info:
DVD type: Memorex DVD+R DL 2,4x / 8.5gb 240min
DVD brander: Pioneer DVR 111D
Nero 7 Ultra Edition
Ik heb al vaker dual layers gebrandt. (nog niet vanuit een image)
Nu weet ik dat er ergens een functie in Nero zit dat je nog iets meer mb door kan branden op de DVD (dit is eigenlijk niet de goede weg lijkt me maar goed..). Kan dit ook bij de functie in Nero "DVD kopieren"?
Zo ja zou je snel de brander kapot maken wanneer ik deze functie zou gebruiken?