Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

Hi Contractverlengen / Hi Studentenverlengen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb 2 jaar geleden een abonnement afgesloten bij Hi en nu is het tijd om een nieuwe telefoon te kiezen. Ik heb mijzelf ingelogd op de Hi site, kwam via via (later bleek via Studentenverlengen) bij onderstaande aanbieding:

Afbeeldingslocatie: http://i34.tinypic.com/rclafa.jpg

Deze aanbieding vond ik prima, dus ik heb ´m besteld.
Een uur later keek ik nogmaals en kwam ik via het kopje ´Contract verlengen´ bij onderstaande aanbieding:

Afbeeldingslocatie: http://i35.tinypic.com/2mwhw89.jpg

Voor hetzelfde abonnement + ook nog eens Eindeloos Online, en ook nog eens 100 euro goedkoper in de aanschaf. Nu heb ik natuurlijk direct mijn huidige bestelling stopgezet per mail en de klantenservice gebeld. Afdeling Verkoop was niet aanwezig, en de Klantenservice snapte het ook niet, want 'Studentenverlengen' zou volgens hun normaliter goedkoper moeten zijn.

Snappen jullie wat het verschil hiertussen is?

Alvast bedankt!

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 05-08-2008 22:14 ]

Verwijderd

Topicstarter
Hm, ik heb net even zitten kijken, kan het verschilmisschien zijn dat bij de duurdere variant de Eindeloos Online bundel van 9,95 er standaard bij zit?

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Dat is inderdaad het verschil.

2 tips voor jou:
Dubbelposten is niet de bedoeling, gebruikt de edit knop.

Klik ook even op Check images, zodat niet de helft naast het frame valt.

Hoi!

• Hubert
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 20:45

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

ach er klopt geen zooi daar bij hi.nl
bij online verlengen was dit toestel voor mij 60 euro kennelijk. terwijl er 29.95 op de site staat. kreeg ik m eindelijk bleek het gratis te zijn :D

Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.

Verwijderd

Topicstarter
EWK schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 22:04:
Dat is inderdaad het verschil.

2 tips voor jou:
Dubbelposten is niet de bedoeling, gebruikt de edit knop.

Klik ook even op Check images, zodat niet de helft naast het frame valt.
Oke, excuus. Bij mij vielen de plaatjes al binnen het frame, vandaar.

Wat ik dan wel apart vind is dat je de Eindeloos Online bundel iedere maand kunt opzeggen. Dus dat zou betekenen dat ik na maand 1 de bundel stopzet en dus ongeveer 100 euro bespaard heb op de aanschafkosten? 8)7

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Dit zou wel erg makkelijk zijn.
Ik verwacht dat ie dan niet per maand opzegbaar is, maar heb geen bron...

Hoi!

Verwijderd

Topicstarter
Dat lijkt me inderdaad ook logischer. Wel een erg onduidelijk zaakje dan zeg... :/

• FatalZero
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21:07
Die Eindeloos Online bundel kan inderdaad veel verschil maken.

Ook bij telefoonzaken zelf krijg je vaak tussen de 50 tot 100 euro extra korting bij het afsluiten van een Eindeloos Online bundel.

Als je de bundel afsluit direct met je verlenging en extra korting krijgt voor je toestel zit je er de gehele contractsperiode aanvast! Hou daar rekening mee.

Opper-prutser

Pagina: 1