Ik heb 2 jaar geleden een abonnement afgesloten bij Hi en nu is het tijd om een nieuwe telefoon te kiezen. Ik heb mijzelf ingelogd op de Hi site, kwam via via (later bleek via Studentenverlengen) bij onderstaande aanbieding:

Deze aanbieding vond ik prima, dus ik heb ´m besteld.
Een uur later keek ik nogmaals en kwam ik via het kopje ´Contract verlengen´ bij onderstaande aanbieding:

Voor hetzelfde abonnement + ook nog eens Eindeloos Online, en ook nog eens 100 euro goedkoper in de aanschaf. Nu heb ik natuurlijk direct mijn huidige bestelling stopgezet per mail en de klantenservice gebeld. Afdeling Verkoop was niet aanwezig, en de Klantenservice snapte het ook niet, want 'Studentenverlengen' zou volgens hun normaliter goedkoper moeten zijn.
Snappen jullie wat het verschil hiertussen is?
Alvast bedankt!

Deze aanbieding vond ik prima, dus ik heb ´m besteld.
Een uur later keek ik nogmaals en kwam ik via het kopje ´Contract verlengen´ bij onderstaande aanbieding:

Voor hetzelfde abonnement + ook nog eens Eindeloos Online, en ook nog eens 100 euro goedkoper in de aanschaf. Nu heb ik natuurlijk direct mijn huidige bestelling stopgezet per mail en de klantenservice gebeld. Afdeling Verkoop was niet aanwezig, en de Klantenservice snapte het ook niet, want 'Studentenverlengen' zou volgens hun normaliter goedkoper moeten zijn.
Snappen jullie wat het verschil hiertussen is?
Alvast bedankt!
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 05-08-2008 22:14 ]