Ik speel nu al best lang UT.. en als ik een single player game start loop ik met gemiddeld 100fps.. en met een 1vs1 game op internet maar 45fps (excact 45fps.. en nix lager of hoger) waar kan dit aan liggen ? op normale public servers heb ik wel een goeie FPS
Misschien ligt het aan je netspeed. Het spelen lijkt heel hakkelig als je een lage netspeed hebt ingesteld. Ligt natuurlijk aan je verbinding.
om een beetje normaal te kunnen spelen.
Lager dan 3000 moet je niet gaan. Ik merk iig het verschil heel erg.
code:
1
| netspeed 5000 |
om een beetje normaal te kunnen spelen.
Lager dan 3000 moet je niet gaan. Ik merk iig het verschil heel erg.
Omdat ut bij elke frame een update stuurt heb je dus een hoge bandbreedte nodig als je 100 fps haalt.
Dus limiteerd UT je framerate tot 45 fps zodat er altijd 45 updates/sec worden verstuurd.
Kies maar eens bij connection voor LAN of ADSL of ISDN, je framerate gaat dan naar iets van 70 of hoger.
Ik merk zelf wel dat m'n ping dan ook hoger wordt, dus daarom speel ik altijd op 56k snelheid
Dus limiteerd UT je framerate tot 45 fps zodat er altijd 45 updates/sec worden verstuurd.
Kies maar eens bij connection voor LAN of ADSL of ISDN, je framerate gaat dan naar iets van 70 of hoger.
Ik merk zelf wel dat m'n ping dan ook hoger wordt, dus daarom speel ik altijd op 56k snelheid
AMD PoloMarco 23500 gigakilometer - 96" Quadcrystal scherm - Detonator 28010.25 afgerond op 2 decimalen - PlakBand @ 768 TB - 512 GB ZIGB - UltraFlex 100 GPU @ 5.5 ghz / 10 ghz - Isootjes @ 1 GB/sec