Alex) schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 14:57:
Ik heb gisteren gebeld met de klantenservice van
Orange, om ze vriendelijk te bedanken voor de geleverde service. De medewerker merkte het cynische ondertoontje gelukkig wel op.
Toen ik hem *nogmaals* uitlegde dat er klanten zijn, die ook in mijn situatie zitten (i.e. webmail weg, maar geen andere diensten) en van wie het abo wel gewoon beëindigd is, zei hij mij tot 3x toe dat dat onmogelijk is, en dat er een andere reden moet zijn dat die abonnementen beëindigd zijn.
> "Nee meneer, die klanten zitten in exact dezelfde situatie als ik"
< "Ik ken die situatie niet"
> "Wat ik bedoel is, gewoon een abonnement afgesloten, geen extra diensten... opgezegd ivm beëindiging van webmail, ook al is deze niet gebruikt."
< "Nee meneer, dat kan niet, er moet een reden zijn, misschien vanwege een andere dienst."
Toen ik het hem nogmaals uitlegde, was hij even stil... een seconde of 5. Daarna herhaalde hij weer wat hij eerder zei

Dat is dus het mooie, ivm
opzeggen webmail, en als je dus GEEN gebruik maakte van webmail ontbinden ze je contract NIET.
Daarom kreeg ik dus een brief dat ik op kon zeggen vanwege
orange MUSIC! (wat ik ook NIET gebruikte overigens, maar zo gaven ze me iig geen gelijk...).
Gooi het dus eens daarop, op
orange music, als ze dan nog niet toe geven, wil ik best mijn brief inscannen die ik gehad heb, en je die toemailen. Dit ter bewijs dat er wel degelijk mensen de boel op konden zeggen.
Daarin staat echter dat ik niet met behoud van tegoed over kon gaan, maar dit is WEL gebeurd.
Ik heb namelijk een migratie naar tmobile flex aangevraagd (dit ook aangegeven in de brieven dat ik dat ging doen) en daarbij is behoud van nummer en tegoed standaard.
Even samenvatting dus:
- Ik begon met brieven sturen met de melding van
orange mail (3 stuks).
- later voegde ik in een laatste brief ook toe dat ik ook vernomen had dat
orange music stopte (samen met nog een aantal diensten), dat ik dus DIE dienst ook niet meer kon gebruiken mocht ik dat willen, en dat het nu toch wel HEEL nadelig werd voor de klant. Ik heb dus NIET aangegeven dat ik gebruiker was van
orange music!
- ik kreeg hierna een brief terug, dat ik omdat
orange music gestopt is, kosteloos op kon zeggen.
Succes
On the 7th day, God created the Mini.... And he saw it was good :)