Sinds kort heb ik een Canon EOS 450D met EF-S 18-55 IS Kit, voorheen had ik een Ixus 50.
Op 24 juli ben ik naar Tilburg kermis geweest om speciaal te gaan testen met mijn camera.
#1 Zo de eerste foto is geschoten.

#2 Opzich mooie foto, jammer dat ik net onder het afdak stond van een andere attractie.

#3 Hierbij was ik aan het testen om te kijken hoe dichtbij ik het kon halen stond denk ik iets van 100 meter van de booster.

#4 Hierbij stond ik ongeveer 15 meter van de booster.

#5 Kijken als ik dat ook kon met die licht effecten.

#6 Achteraf gezien als ik iets meer links had gestaan leek het net dat als het lgo van de brakdance op het reuzenrat stond.

#7 Leuke licht combinatie

#8 Goed gelukt, attractienaam strak, maar de rit wazig.

#9 Ging om de vlam, maar als je goed kijkt zitten er aan de rechterkant aan het einde van de vlam wat doffe vlekken iemand een idee?

#10 -

#11 Als hun die flitsers aan hadden had de atrracie zelf geen licht jammer van die lantaarnpaal

#12 Lekker veel kleurtjes

#13 Wel leuk effect "Waar is het lichaam :P"

#14 Ze waren 1 van de weinigen die vroegen om op de foto te komen, dus een foto gemaakt om ze tevreden te stellen
@ Amstelhal

#15 Licht effect met rook @ Amstelhal

#16 PANG confettie regen @ Amstelhal

#17 Nog een licht effect @ Amstelhal

#18 "Yo check mij" @ Amstelhal

Ik hoop dat jullie wat tips kunnen geven, dit was de eerste fotoshoot met de EOS450D, zelf vind ik het wel geslaagd.
De fotos staan nog niet op de website omdat ik eigenlijk nog een logo moet hebben dat ik in het watermerk kan verwerken het logo moet een strakke molen worden Meulenhof betekent in het Nederlands Molenhof, dus vandaar een molen
Op 24 juli ben ik naar Tilburg kermis geweest om speciaal te gaan testen met mijn camera.
#1 Zo de eerste foto is geschoten.

#2 Opzich mooie foto, jammer dat ik net onder het afdak stond van een andere attractie.

#3 Hierbij was ik aan het testen om te kijken hoe dichtbij ik het kon halen stond denk ik iets van 100 meter van de booster.

#4 Hierbij stond ik ongeveer 15 meter van de booster.

#5 Kijken als ik dat ook kon met die licht effecten.

#6 Achteraf gezien als ik iets meer links had gestaan leek het net dat als het lgo van de brakdance op het reuzenrat stond.

#7 Leuke licht combinatie

#8 Goed gelukt, attractienaam strak, maar de rit wazig.

#9 Ging om de vlam, maar als je goed kijkt zitten er aan de rechterkant aan het einde van de vlam wat doffe vlekken iemand een idee?

#10 -

#11 Als hun die flitsers aan hadden had de atrracie zelf geen licht jammer van die lantaarnpaal

#12 Lekker veel kleurtjes

#13 Wel leuk effect "Waar is het lichaam :P"

#14 Ze waren 1 van de weinigen die vroegen om op de foto te komen, dus een foto gemaakt om ze tevreden te stellen

#15 Licht effect met rook @ Amstelhal

#16 PANG confettie regen @ Amstelhal

#17 Nog een licht effect @ Amstelhal

#18 "Yo check mij" @ Amstelhal

Ik hoop dat jullie wat tips kunnen geven, dit was de eerste fotoshoot met de EOS450D, zelf vind ik het wel geslaagd.
De fotos staan nog niet op de website omdat ik eigenlijk nog een logo moet hebben dat ik in het watermerk kan verwerken het logo moet een strakke molen worden Meulenhof betekent in het Nederlands Molenhof, dus vandaar een molen
[ Voor 23% gewijzigd door RobbyTown op 05-08-2008 16:40 . Reden: Thumbs gemaakt ]
Blog - Glasnet status (privé log) - Nette LAN - RIPE Atlas Probe