Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
hallo,

sinds enkele maanden bezit ik dus de samsung f700v. ik kocht dit uit een proximus collection. en wat blijkt nu op die gsm staat er allemaal rotzooi van vodafone geinstalleerd waardoor ik niet kan werken met mijn mobistar. ik kan wel bellen, sms'en en bla bla. maar mms'en en 3G waar ik een abbonement wil voor afsluiten kan ik dus niet omdat die vodafone rotzooi erop zit. heeft iemand een idee hoe je dit kan verwijderen? hoe je die gsm toch volledig kan instellen voor mobistar. wel moet ik zeggen dat ze bij mobistar die gsm niet kennen. terwijl dat de ene support lijn van mobistar mij zegt dat het perfect zou moeten werken terwijl de andere mij meedeelt dat dit toestel niet herkend wordt. hopelijk weet iemand van jullie het antwoord.

eergisteren probeerde ik nog een mms af te halen en ik kon het niet. problemen met de verbinding. met mijn vorige gsm kon ik alles laten instellen van mobistar en dit kan niet met een gsm van 400 euro. dit vind ik erbarmelijk voor mobistar.

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Welkom op GoT :)

Crossposten is niet nodig, graag verder in Verwijderd in "Samsung Ultra Smart F700 topic"

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Dit topic is gesloten.