• Rekcor
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 08-10-2025
Voor een chemisch practicum ben ik een online handleiding aan het maken. Studenten krijgen straks een pc op hun labtafel, waarmee ze inloggen op mijn site. Op deze site vinden ze de verschillende proeven die ze in het echt (dus niet virtueel) uit moeten voeren.

Mijn vraag: wat vinden jullie van deze user interface? *spam* (niet alle links werken op dit moment, het gaat me nu echt even over de opzet).

De filosofie erachter:
  • standaard zien studenten de 'workflow' van hun proef, dus welke stappen ze uit moeten voeren. Evt. kunnen de wat zwakkere studenten meer uitleg krijgen over een bepaalde stap;
  • daarnaast kan de student bij sommige stappen meer info krijgen over het waarom, het hoe en het waar (= waar spullen liggen) van een stap
Schiet maar lek :p.

[ Voor 3% gewijzigd door RobIII op 05-08-2008 15:34 ]

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Sitechecks zijn hier niet gewenst. Zie ook sitechecks.

Als je input wil zul je je topic anders moeten opbouwen. Vertel waarom voor x en y is gekozen en waarom je q en z juist niet hebt gebruikt. Dan kun je ook gerichte vragen stellen i.p.v. een 'schiet maar raak'.

[ Voor 45% gewijzigd door RobIII op 05-08-2008 15:53 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.