Toon posts:

Gaming Laptop

Pagina: 1
Acties:
  • 258 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

ik ben op zoek naar een laptop waar je redelijk op kan gamen. Alleen ik heb enkele vragen die jullie misschien kunnen beantwoorden.

Wat zoek ik:

Budget is max 900 euro
Laptop waarop je kan gamen. (niet de zwaarste spellen, maar wel bijvoorbeeld call of duty 4)

Vragen:
Wat is een betere videokaart. GeForce 9500M GS of 8800 GT?

Ik heb hieronder een systeem van acer waarvan een vriend zei dat het een goede laptop is.

Aspire 5920G-604G32Mi

Processor Intel Core 2 Duo T7500 (2,2GHz)
Chipset Intel 965PM Express
Ram 4 GB
Display 15.4
Video nVidia GeForce 9500M GS
Harddisk 320 GB
Diskettestation Nee
Infrarood Ja
Modem 56 Kbps
LAN 10/100/1000 Mbps
Wireless lan Ja
CD / DVD DVD+/-RW DL
USB 2 x USB 2.0
FireWire 1 x IEEE 1394
Audio Ja
Toetsenbordindeling VS Internationaal
OS Vista HP
Afmetingen -
Bluetooth Nee
Schermsoort WXGA
Resolutie 1280 x 800
Aantal modules 2 x

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15-01 21:42

scorpie

Supra Addict

Heel veel van je vragen kun je zelf makkelijk beantwoorden door gewoon te zoeken naar reviews van die kaarten en dan hun prestaties tegen elkaar zetten. Verder zijn er op sites als Tomshardware ook veel videokaart prestatievergelijkingstabellen te vinden diie je hierbij kunnen helpen.

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

• caRe.Ghost
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09:55
Ik kan je het antwoord er zo ook niet opgeven, het is inderdaad wat uizoekwerk. Misschien heb je wat aan de [NBBG] CSL Notebook Best Buy Guide - juli 2008

Succes met het uitzoeken/aanschaf van je laptop.

[ Voor 10% gewijzigd door caRe.Ghost op 05-08-2008 13:37 ]

• Teunis
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-01 18:57
zou persoonlijk ook wel geintreseert zijn een goede en up-to-date review/benchmarks van Mobile videokaarten zien

@scropie:
de mobile maakt lastig, kan zo tig vinden voor desktops, maar voor laptops zie je ze zelden.
en helemaal die van een recente datum/tijd is.

Leuke BBG maar zegt weinig over een goede Videokaart

[ Voor 4% gewijzigd door Teunis op 05-08-2008 13:42 ]

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 07:09
Beste Zakic,

Dit topic voldoet helaas niet aan de eisen van het CSL Beleid

Van een tweaker wordt verwacht dat hij/zij zelf prima met behulp van benchmarks en reviews uit kan zoeken welk product het beste bij de gestelde eisen past. Binnen de CSL hebben we hiervoor een uitgebreide FAQ en uiteraard de "Best Buy Guide" (BBG).

Dit topic gaat dus op slot en we wensen je nog veel succes met het zoeken.

@ Teunis, daarvoor is de BBG ook niet, daarvoor heb je benchmarks. Ik wil de TS aanraden om die te zoeken (google op "notebookcheck graphics" en "notebookcheck cpu"). De reviews en benchamrks van notebookcheck zijn goed en mooi overzichtelijk en vooral ook compleet voor laptops. Ik wil ook aanraden om de NBBG's te lezen, bij een laptop zijn er meer dingen dan alleen specs. Ook garantie, service (bij Acer ruim onvoldoende wat mij betreft) en degelijkheid zijn net zo belangrijk. Persoonlijk geeft Asus wat mij betreft de meeste bang/buck wanneer je ook let op service, garantie en degelijkheid voor zijn prijs.

[ Voor 6% gewijzigd door GENETX op 05-08-2008 13:58 ]

Dit topic is gesloten.