Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Gezocht maar zo te zien is er nog geen topic over de nieuwe telefoon van Samsung. Wat ik eigenlijk een beetje vreemd vind, want qua specificaties is het echt een geweldige telefoon!

Maar sinds de aankondiging van ruim een week geleden is het nogal erg rustig omtrent deze telefoon. En dat terwijl die toch al volgende maand op de markt moet verschijnen. Zie nieuwsbericht Tweakers.net van zaterdag 26 juli jl. Link: Samsung i8510

Zijn er ergens al preciews te vinden en/of is er al wat meer bekend over de release datum en prijs?

• Pindanoot
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 16-05-2024
Preview is al te vinden op GSM Arena: http://www.gsmarena.com/samsung_i8510_innov8-review-269.php

En god, dat zijn de mooiste foto's ooit gemaakt door een mobieltje.
Prijs ligt rond de 750 euro volgens mij, maar verder heb ik nog niks duidelijks kunnen vinden. Ben wel erg benieuwd naar deze telefoon, sterker nog, ik weet zeker dat zodra die uit is, ik hem ga kopen.

[ Voor 5% gewijzigd door Pindanoot op 05-08-2008 20:00 ]

Verwijderd

Topicstarter
whow, zeker die nieuwe foto's die ze op hun site hebben gezet zijn ontzettend mooi!

Samsung heeft me nooit echt aangetrokken, maar ook al heb ik een paar weken geleden een SE G900 gekocht gaat die toch echt vervangen worden door een Samsung i8510 als die uit is!!

Verwijderd

Topicstarter
Nog een preview gevonden,

www.allaboutsymbian.com

• Jos84
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 20-03 14:12
Ben benieuwd naar een een vergelijking met de SE C905!

[ Voor 76% gewijzigd door Jos84 op 07-08-2008 10:25 ]

Verwijderd

Jos84 schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 10:13:
Ben benieuwd naar een een vergelijking met de SE C905!
Op www.nieuwemobiel.nl kun je ze vergelijken. Samsung is qua beelschermpje en qua foto-features iets beter/uitgebreider geloof ik.

Ik heb nu een Nokia N81, maar heeft iemand een idee of met de nieuwe vesie van symbian het startscherm ongeveer net zo te krijgen is? En of hij ook eenvoudig werkt met syncen via Outlook?

• FatalZero
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 20-11 11:13
Ik ben zelf niet geintresseerd naar de pure features op het toestel maar zou graag twee vergelijkende foto's van het zelfde object willen zien om de daadwerkelijke kwaliteit te vergelijken.

Hoeveelheid megapixels is geen vergelijkingsmateriaal. Er komt veel meer bij kijken (ruis, scherpte, kleur echtheid en dergelijke)

Opper-prutser

• Jos84
wat zijn de grootste verschillen mbt de flitser. De C905 heeft Xenon, de samsung heeft een dual led flits... Zit daar veel verschil in?

• PaulX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 24-10 15:26

PaulX

Beyond your imagination...

dit toestel lijkt me echt grandioos...
weet nog steeds niemand wanneer deze in Nederland leverbaar gaat wezen?

P.S.: Misschien een idee om de titel van dit topic te wijzigen in Samsung i8510 INNOV8 ;)

[ Voor 59% gewijzigd door PaulX op 07-08-2008 12:19 ]

ASRock Z97 Extreme6, Intel Core i7-4790S, G.Skill 16GB DDR3-1866, Samsung 950 Pro 256GB m.2 SSD (GPT, Bootdrive)

• Tjark
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21:33

Tjark

DON'T PANIC

wow, idd een erg mooi ding... zat eerst te twijfelen over de HTC Diamond (maar 4GB, geen memcard), toen de i900 Omnia (erg leuk), maar deze heeft alles: flash-support in browser (omnia niet), erg goede camera, handige micro USB, wisselbare memcard, net kleiner, wel mechanisch tobo, 120fps film mogelijkheid (bij kleinereres). Alleen iets kleiner scherm...).

Alleen of Symbian een voordeel is op Windows mobile? voor beiden is er wel tomtom, maar hoe zit 't met 3rd party aps? Hoewel er natuurlijk een sh*tload aan nokia's zijn met symbian OS....

[ Voor 10% gewijzigd door Tjark op 07-08-2008 12:33 ]

*insert signature here

• Jos84
PaulX schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 12:15:
dit toestel lijkt me echt grandioos...
weet nog steeds niemand wanneer deze in Nederland leverbaar gaat wezen?

P.S.: Misschien een idee om de titel van dit topic te wijzigen in Samsung i8510 INNOV8 ;)
15 aug. release (belgië), en waarschijnlijk 2/3 week later in NL. Kan ook maar zo zijn dat deze phone dus deze maand in NL te krijgen is.

Ik wou eerst de iPhone 3G nemen. Alleen die camera is zo slecht. (mijn broertje heeft hem)

Daarna ging ik voor de Samsung i900 Omnia, maar dat scherm lijkt me niet zo mooi als die van de iPhone 3G. Dus weer terug bij af. Afgelopen week was ik erg enthousiast over de SE C905. Dit leek me een waardige vervanger voor mijn huidige SE K800i welke in september na 2 jaar trouwe dienst afscheid moet nemen.

Maar deze samsung is volgens mij nog weer iets beter dan de C905. Groter scherm en meer geheugen iig. Alleen is die flitser sterk genoeg?!

• Niekjurjens
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 13-01-2021
Hier nog wat hands on Previews:

Preview 1
Preview 2

Ik verbaas trouwens wel over de mate van belangstelling in dit toestel!\

Edit:

Vergelijking tussen SE C905 en Samsung INNOV8

[ Voor 13% gewijzigd door Niekjurjens op 07-08-2008 16:39 ]

• Jos84
Erg nuttige review! Daar zat ik nou net op te wachten. Deze heeft de keuze wel iets makkelijker gemaakt.

• Niekjurjens
Nog een preview van de INNOV8 voor degenen die Russisch kunnen ;( . Maar plaatjes en filmpjes zijn altijd welkom!

Wat mij opvalt is dat ze voor zover ik begrijp de INNOV8 vergelijken met 'echte' digitale camera nl. de IXUS70 met 7.1MP, en dat de Samsung het er mijns inziens beter vanaf brengt! En het klepje dat automatisch voor de lens wegschuift als je de camera aandoet is ook erg nice 8) .

• Jos84
precies, dat klepje zag ik ook, redelijk fancy ;)

Verwijderd

MP zegt niet alles hebben ze er wel een goede lens inzitten ? is de software wel goed ? als ik voor een 8 MP camera zou gaan (wat niet zo is) dan neem ik eerder de C905 heeft goede lens en toppie software

• Jos84
hmm, qua specs komt de Samsung beter uit de bus.

Verwijderd

ja en qua resultaat ?

• Jos84
in de vergelijking ook....

• Jos84
Splendes, eerst inlezen voordat je in meerdere topics hetzelfde gaat vragen...

Verwijderd

ik bedoel er alleen maar mee te zeggen dat men zich niet moet blindstaren op de specs maar meer naar de resultaten moet kijken

zoals het verhaal van ik heb een 5 mp camera in mn G600 terwijl ie crappy foto's maakt in vergelijking met de k800i die maar 3.2 mp heeft

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 09-08-2008 13:17 ]

• Jos84
In de redelijk uitgebreide review die niekjurkens geplaatst heeft komt naar voren dat de kwaliteit en de resultaten uitstekend zijn, en met kop en dat de i8510 de SE C905 gewoon verslaat, niet alleen dus qua specs.

Want idd, wat je zelf ook al aangeeft, specs zeggen helemaal niet zoveel.

BTW: Sinds gister schijnt de Samsung i8510 leverbaar te zijn....

http://www.letsgodigital.org/nl/19546/samsung-i8510/

nog een goede review:

http://www.mobile-review....ng-innov8-camera-en.shtml

[ Voor 13% gewijzigd door Jos84 op 09-08-2008 16:57 ]

Verwijderd

Jos84 schreef op zaterdag 09 augustus 2008 @ 13:35:
In de redelijk uitgebreide review die niekjurkens geplaatst heeft komt naar voren dat de kwaliteit en de resultaten uitstekend zijn, en met kop en dat de i8510 de SE C905 gewoon verslaat, niet alleen dus qua specs.

Want idd, wat je zelf ook al aangeeft, specs zeggen helemaal niet zoveel.

BTW: Sinds gister is de samsung leverbaar!

http://www.letsgodigital.org/nl/19546/samsung-i8510/

nog een goede review:

http://www.mobile-review....ng-innov8-camera-en.shtml
Waar is ie leverbaar dan?

• Jos84
geen flauw idee om je eerlijk te zeggen....

Maar bij mobile cowboys melden ze ook dat gister de launch van de i8510 op de nederlandse markt is geweest...

• Pindanoot
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 16-05-2024
Voor de mensen die zeggen dat je niet naar het aantal MP's moet kijken, kijk eerst ff naar de foto's op gsmarena.com. Dan zie je wel dat die 8 MP's even goed zijn als meeste 8MP digitale camera's. Bijna geen ruis, goede contrast, lekker scherp. Kortom: een ware cam-phone.

Verwijderd

MP zegt ie over het formaat van je foto. Maar het zegt nog niks over de kwaliteit van een foto.

Hopelijk is ie morgen al in de webshops te vinden, dan word het direct bestellen :)

• Jos84
Maar is de INNOV8 ook beter dan de Sony-ericsson C905? Waar moet je op letten, waar ligt de lijn tussen een goede lens, en een betere?

• Tjark

Tjark

DON'T PANIC

maareh... hij heeft geen touchscreen he?

*insert signature here

• Jos84
nope...

'Professor onder smartphones' krijgt prijskaartje
Uitgegeven: 8 augustus 2008 14:44

Twee weken geleden besteedden we al aandacht aan Samsungs nieuwe smartphone, de i8510. Deze 'professor onder de smartphones' is inmiddels officieel geïntroduceerd door Samsung en heeft een prijskaartje opgeplakt gekregen.

Volgens Samsung is de i8510 de 'allereerste 8 megapixel cameraphone ter wereld'. Dat klinkt indrukwekkend, maar gezien de lenzen die men in mobiele telefoons aantreft, zal het met de fotokwaliteit vast meevallen (of liever: tegenvallen). Wat echter niet tegenvalt, zijn de uitgebreide draadloze verbindingsmogelijkheden en het 2,8 inch grote touchscreen.

Maar de prijs liegt er dan ook niet om: Samsung heeft de telefoon een prijskaartje van maar liefst 799 euro omgehangen. Daar krijgt men echter wel een bijzonder complete telefoon voor, inclusief gps- en geo-tagging-functies. Ook zijn er alvast twee games geïnstalleerd, namelijk FIFA 08 en Asphalt 3D.

bron: www.nu.nl

[ Voor 98% gewijzigd door Jos84 op 11-08-2008 09:12 ]

• Tjark

Tjark

DON'T PANIC

Jos84 schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 09:11:
... Wat echter niet tegenvalt, zijn de uitgebreide draadloze verbindingsmogelijkheden en het 2,8 inch grote touchscreen.
erm? foutje van nu.nl?

*insert signature here

• Jos84
lijkt het wel op ;)

• Niekjurjens
Jos84 schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 09:11:

Maar de prijs liegt er dan ook niet om: Samsung heeft de telefoon een prijskaartje van maar liefst 799 euro omgehangen.

bron: www.nu.nl
Ik weet niet waar ze die prijs vandaan halen, maar hier is de telefoon al flink wat goedkoper. Ook bij verscheidene telefoonwinkels in zwolle waar ik zaterdag even langs ben geweest verwachten ze een prijs van iets meer dan 600 euro.

Verwijderd

Nog steeds nergens voorraad helaas

• Jos84
afgelopen zaterdag even bij vodafone citypoint hier in Groningen geweest. Die kerel wist niet eens wat voor telefoon de i8510 is...

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11-11 20:40
Niekjurjens schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 10:13:
[...]

Ik weet niet waar ze die prijs vandaan halen, maar hier is de telefoon al flink wat goedkoper. Ook bij verscheidene telefoonwinkels in zwolle waar ik zaterdag even langs ben geweest verwachten ze een prijs van iets meer dan 600 euro.
is dan ook de vraag welke versie het is. op Algebeld.nl staat de 8GB versie ook voor ongeveer die prijs. de 16GB versie zal vanzelfsprekend duurder zijn

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

Verwijderd

Jos84 schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 12:49:
afgelopen zaterdag even bij vodafone citypoint hier in Groningen geweest. Die kerel wist niet eens wat voor telefoon de i8510 is...
sommige van die gasten staan daar alleen om geld te verdienen en verdiepen zich niet in de markt

• Niekjurjens
Een prijsvergelijking bij kieskeurig !

Bij algebeld is het de 8Gb versie, maar bij central point schijnbaar de 16Gb versie. Voor mij is 8Gb genoeg, maar ik heb gelezen dat de 16Gb versie ook met een cradle geleverd en dat is toch ook wel erg handig.

• Jos84
Verwijderd schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 14:23:
[...]

sommige van die gasten staan daar alleen om geld te verdienen en verdiepen zich niet in de markt
precies, maar dat is toch geen klantenservice......

Ik ga in ieder geval voor de 16 gig. Hoeveel denk je dat je moet bijbetalen bij een tweejarig vodafone abbo van €40,- p.m. ?

ps: het is al eerder aangegeven, maar wordt het niet tijd voor een degelijke topicstart?

[ Voor 11% gewijzigd door Jos84 op 11-08-2008 17:06 ]

Verwijderd

Ik zou ze ff bellen als je wilt weten wat voor abonnement je erbij moet nemen dan.

Hoop trouwens niet dat de release wil zeggen dat de sofware nog nederlandstalig gemaakt moet worden. Anders zijn we weer 2 weken verder voordat ie ergens op voorraad is.

• Jos84
ik heb gelukkig nog tot 20 sept.....

Verwijderd

Waarschijnlijk 18 augustus pas verkrijgbaar... jammer dat ik hem niet meer voor dit weekend heb dan

• wiene
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 19-11 21:52
Wat ik begrepen heb heeft dit toestel geen touchscreen. Hoe bedien je dan bijvoorbeeld Tom tom? Aangezien ik dit nog nooit heb gezien zonder touch?

Verwijderd

het zelfde als bij route 66 van de nokia 6110

Verwijderd

wiene schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 10:56:
Wat ik begrepen heb heeft dit toestel geen touchscreen. Hoe bedien je dan bijvoorbeeld Tom tom? Aangezien ik dit nog nooit heb gezien zonder touch?
Misschien met de toetsen............................ 8)7

• wiene
Verwijderd schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 11:04:
[...]

Misschien met de toetsen............................ 8)7
Dat snap ik ha ha. Maar ik heb het nog nooit gezien met tom tom vandaar. Lichten de knoppen in TomTom op als je met pijltje naar onder duwt of krijg je een muiscursor of zo?

Verwijderd

geen idee we hebben het toestel nog niet he

• wiene
Verwijderd schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 11:12:
geen idee we hebben het toestel nog niet he
Ik heb al gevonden hoe het werkt op youtube. N95 met Tomtom is inderdaad hetzelfde, maar dat werkt gewoon prima. Het ging ook niet specifiek om dit toestel.

• Niekjurjens
En we hebben voorraad bij belnu.nl!

Zal wel de 8Gb versie zijn.

Verwijderd

Nee, de site van kieskeurig klopt daar niet. Ik heb al contact gehad met Belnu.nl maar de levertijd die vermeld staat op die pagina klopt (bij hun dus week 35).

• Finraziel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17:47
Iemand enig idee of we iets van blackberry connect achtige software voor dit toestel kunnen verwachten? Of zou je de blackberry connect van een van de nokia symbians kunnen gebruiken?
Dit toestel is bijna mijn ideale toestel, blackberry ondersteuning is samen met een hogere resolutie scherm eigenlijk het enige dat ik nog kan bedenken dat ik er bij zou willen zien :) (afgezien van dingen als analoge zoom, maar dat gaat wat erg ver (en ja ik weet dat het wel al bestaat))

Gamertag: FinrazielNL

• Oli4 Hokke
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 25-05 20:07
oh, ik wist niet dat er al een topic was over de i8510.. |:( ik heb er ook een gemaakt:
Het Samsung i8510 INNOV8 Topic

[ Voor 76% gewijzigd door Oli4 Hokke op 17-08-2008 01:40 ]

• Finraziel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17:47
Jouw TS is wel beter, staat alleen in het verkeerde forum (in het "domme" GSM forum ipv nonwindows based smartphone, aangezien er symbian op draait).

Gamertag: FinrazielNL

• Oli4 Hokke
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 25-05 20:07
oww vandaar dat ik ook deze topic niet kon vinden!

kan ik mijn topic nog verplaatsen? :P
Topic is inmiddels verplaatst :)

[ Voor 79% gewijzigd door Oli4 Hokke op 20-08-2008 19:13 ]

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 00:06

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Ondanks dat dit topic eerder was, sluit ik deze.

Kunnen we verder in: Het Samsung i8510 INNOV8 Topic

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.