Graag zou ik een divje horizontaal willen centreren en deze op de onderkant van de browser plakken. Wanneer de content (pagina) langer is dan het scherm moet dit vlak natuurlijk niet over de content gaan zweven maar meegroeien.
In de meeste browsers lijkt het te werken maar in iexplorer krijg ik het niet voor elkaar. Het werkt in iexplorer louter wanneer de website geen gecentreerde tabellen e.d. bevat.
Ik probeer het nu met het volgende:
Ik heb nog een tweede vraag en vind het een beetje onzinnig om twee topics te openen dus plaats ik die hier ook bij.
Ik zou een tabel graag 100% hoogte meegeven. Dit werkt prima in Iexplorer door simpelweg het onderstaande te gebruiken. In andere browsers werkt dit echter niet. Ik heb Gegoogled maar kom niet echt tot een oplossing.
In de meeste browsers lijkt het te werken maar in iexplorer krijg ik het niet voor elkaar. Het werkt in iexplorer louter wanneer de website geen gecentreerde tabellen e.d. bevat.
Ik probeer het nu met het volgende:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
| #footer
{
bottom: 0px;
position: absolute;
width:100%;
margin:0px auto;
text-align:left;
padding:0px;
}
.footervlak
{
margin:0 auto;
text-align:left;
height:40px;
width:980px; /* bijvoorbeeld*/
position: relative;
background-color:#FF008F;
}
<div id="footer"><div class="footervlak"></div></div> |
Ik heb nog een tweede vraag en vind het een beetje onzinnig om twee topics te openen dus plaats ik die hier ook bij.
Ik zou een tabel graag 100% hoogte meegeven. Dit werkt prima in Iexplorer door simpelweg het onderstaande te gebruiken. In andere browsers werkt dit echter niet. Ik heb Gegoogled maar kom niet echt tot een oplossing.
code:
1
2
3
4
| #fullheight
{
height:100%
} |
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 05-08-2008 12:01 ]