Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[ProductReviews] Pricewatch artikel koppeling

Pagina: 1
Acties:

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17:24
Zojuist heb ik een review toegevoegd over Windows Vista Home Premium 64-bit SP1 OEM in de rubriek productreviews. Wanneer invulling gegeven wordt aan de review, zou het misschien handiger zijn als je bij het veld: Gebruikt in combinatie met deze en deze hardware, simpelweg op je eigen configuratie kan klikken of je de product id's handmatig kan invullen.

Nu kan dit niet terwijl jullie wel een shortcut naar "mijn systeemspecs" hebben gemaakt en je op basis hiervan simpel een product kan aanklikken om een review te schrijven.

Mijn systeem zoals het te vinden is onder review beheer
Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/fam.hollanders/GoT/systeem.JPG

En vervolgens het scherm waarin je de hardware opgeeft die je in combinatie met deze review gebruikt heb.
Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/fam.hollanders/GoT/product.JPG

Mijn punt is dat het niet mogelijk is dit automatisch toe te voegen door zelf de product id's in te typen, of simpelweg aan te geven in de review dat het "mijn geconfigureerd" systeem moet gebruiken als uitgangspunt.

discogs

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 20-11 13:36

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Het is niet de bedoeling dat er producten aan de review worden gekoppeld die geen invloed hebben op het functioneren van het in de review besproken product. Het is daarom niet wenselijk dat er complete configuraties uit de systeemspecs gekoppeld kunnen worden. Alleen koppeling naar het systeem weergegeven lijkt me ook niet verstandig ivm de mogelijkheid dat de configuratie van het systeem naderhand gewijzigd wordt.

Wat eventueel wel kan is dat het selecteren van producten die voorkomen in de systeemspecs wat makkelijker wordt gemaakt vanuit de product toevoegen popup.

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17:24
Wow, wise words of the man himself _/-\o_

Hallo Femme,

Precies wat ik bedoel, ik snap waarom het eerste punt wellicht niet zo praktisch is. Het tweede lijkt mij daarom ook beter. Bedankt in ieder geval voor je reactie.

voor deze ene keer de groeten (want volgens de FAQ doen we dat toch al de hele tijd)

Loewie-643-

discogs

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:47

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Hoe dan ook lijkt me dit nogal een feature request en aangezien wij Frontpage Admins niet met onze vingers aan de code mogen komen en dus geen oplossing voor je kunnen verzorgen staat het topic hier wel in het verkeerde forum.

Ik verplaats hem dus even van Pricewatch naar het hoekje van onze Lieve Devvers :)

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

• Perkouw
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16:05

Perkouw

Moderator General Chat
Zou het zelf ook verrekte handig vinden als ik gewoon mijn systeem specs eraan kon koppelen of door middel van een pop up oid kon selecteren wat van toepassing is als men dat liever heeft

Heb nu pas 5 reviews gemaakt maar vind het toch wel erg vervelend elke keer de producten moeten toe te voegen, al zou ik zelf de productcodes mogen toevoegen zou het al een factor 10x zo snel zijn voor me.