Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

Joomla experience?

Pagina: 1
Acties:
  • 322 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo!

Wat vinden jullie van Joomla? Zijn er mensen die ervaring hebben met deze open source? Wij van SheSuit willen onze website namelijk in Joomla laten (om)bouwen maar tot nu toe zijn de meningen verdeeld. Het gaat voornamelijk om de backend. Hoe zit het met opzetten, onderhoud en de te krijgen/creeeren templates? Ik hoor van verschillende kanten dat dit een complex systeem is. Toch zijn er aan de andere vele positieve ervaringen met Joomla..

De vraag is: Kan onze site www.shesuit.com (PHP) in haar huidige situatie overgezet worden in Joomla? En er is het mogelijk de huidige site er ongeveer zo uit te laten zien in Joomla?

Ik hoor graag jullie advies!

Alvast hartelijke dank.

groet, Rianne

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 15-11 20:07

Nitai

Live the life you love.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

• asing
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:38
Kan het in Joomla? Uiteraard. Joomla is zeer flexibel en zelfs mijn moeder (63 lentes) maakt en publiceert haar eigen content. Je moet alleen veel energie steken in het onder de knie krijgen.

Technisch gezien heb je een webserver nodig met een database erachter. Je hosting provider moet dit ondersteunen (PHP vaak wel, database is vaak optie). Het initiële inrichten zou ik aan een ervaren persoon overlaten. Joomla is nogal hack-gevoelig en het vereist kennis om dat te voorkomen. Templates vindt je overal, maar om het goed te doen zou ik er eentje laten maken.

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-11 13:40

André

Analytics dude

Zie Nitai, hier hebben we al een algemeen topic voor ;)

Dit topic is gesloten.