Toon posts:

2 beeldschermen draaien.

Pagina: 1
Acties:
  • 307 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Het zal wel al duizend keer gevraagd zijn, maar mijn oplossing kan ik niet vinden.
Ik heb een NIVIDIA GeForce FX5200 en een moederboard met een onboard grafische kaart.

Ik heb een mooi scherm staan van acer (1920x1200) en ik heb nog een beeldscherm staan 21" van Dell.

Nu wil ik dit scherm ook aansluiten, maar ik heb op de NIVIDIA maar 1 uitgaan. VGA.
Nu wil ik eigenlijk zowel mijn Nividia als onboard kaart samen laten werken.
Mijn Acer op de Nividia en mijn DELL op de onboard kaart.
En dan ook nog 2x een bureaublad.

Heeft iemand enig idee hoe ik dit bewerkstellig?

Ik hoor zeer graag van jullie.

Alvast bedankt!!!!!!!

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Standaar wordt een interne videokaart gedisabled bij een "externe" grafische kaart, maar ...
meestal kun je in je bios kiezen of je onboard actief wil houden bij een extra grafische kaart
dan heb je 2 vga kaarten die werken, .. do the math

Iperf

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

joh dat ding heeft waarchijnlijk een dvi en een vga aansluiting ...

dan kun je zelfd 3 monitoren kwijt met een beetje mzzl

Iperf

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17-05 21:49
De XFX versie van deze Nvidia FX 5200 heeft maar één DVI aansluiting. Daarnaast, wat heb je zelf al gedaan? Want als ik je post zo lees heb je nog helemaal niets geprobeerd...

• Joran
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 18-05 15:27

Joran

<3 natalee

Ik krijg het idee dat we het hier over een DELL-pc hebben, succes met ook maar iets nuttigs in de bios te vinden ;)

Ik denk dat je het best voor vijf/zestig euro een videokaart met twee uitgangen op de kop kan tikken.

Send me your gameboys

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Wat van belang is is wat voor een FX5200 het is. Is het een PCI versie dan kun je die naast elkaar draaien, zit je met een AGP versie dan zul je moeten kiezen tussen onboard of de AGP kaart.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:58

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Antwoord van Terw_Dan is inderdaad de juiste, maar los daarvan ontbreekt hier veel teveel info (type kaart (PCI of AGP) en aansluitingen, type integrated of onboard VGA etc.), doe je rare uitspraken (exact hoe zie je een "onboard kaart" voor je :? 8)7 ) en meld je helaas erg weinig over waar je zelf gezocht hebt, wat je vond, wat je geprobeerd hebt, wat er toen gebeurde en hoe je vervolgens verder ging.

Dicht wegens te weinig info en inzet.

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.