Om een triple scherm opstelling te maken die enigzins te betalen is en goed bij elkaar past wil ik twee Dell 2001FP schermen aanschaffen (2e hands uiteraard) om ze in pivot te zetten links en rechts naast een Dell UltraSharp 3008wfp. Het zijn naar mijn weten alle drie S-IPS schermen met een dot pitch van 0.25mm. De 20.1 inchers zijn 1600x1200 resolutie en de 30 incher is 2560x1600 resolutie, dus dat zou perfect moeten aansluiten.
Wat ik me alleen afvraag, zal dit wel bij elkaar passen aangezien er toch wat jaartjes tussen de 2 verschillende schermtypes zit, ga je dat merken?
Ik werk momenteel nog op een CRT (0.27mm dot pitch, 24inch), dus ik heb geen echte 'werk'-ervaring met TFT schermen met een S-IPS paneel.
De schermen zullen als volgt gebruikt worden:
- links: Dell 2001FP - Coding (tekst moet dus goed leesbaar zijn)
- midden: Dell UltraSharp 3008wfp - Fotobewerking/Webdesign (hoeft geen snel scherm te zijn)
- rechts: Dell 2001FP - Het directe resultaat bekijken van de te maken websites (zelfde als links eigenlijk en goede kleurweergave zou mooi zijn, maar niet perse nodig aangezien ik hier slechts de werking van de websites wil checken)
Wat ik me alleen afvraag, zal dit wel bij elkaar passen aangezien er toch wat jaartjes tussen de 2 verschillende schermtypes zit, ga je dat merken?
Ik werk momenteel nog op een CRT (0.27mm dot pitch, 24inch), dus ik heb geen echte 'werk'-ervaring met TFT schermen met een S-IPS paneel.
De schermen zullen als volgt gebruikt worden:
- links: Dell 2001FP - Coding (tekst moet dus goed leesbaar zijn)
- midden: Dell UltraSharp 3008wfp - Fotobewerking/Webdesign (hoeft geen snel scherm te zijn)
- rechts: Dell 2001FP - Het directe resultaat bekijken van de te maken websites (zelfde als links eigenlijk en goede kleurweergave zou mooi zijn, maar niet perse nodig aangezien ik hier slechts de werking van de websites wil checken)
[ Voor 3% gewijzigd door deeltje op 05-08-2008 12:03 ]