Toon posts:

4870 uit Amerika meer deelnemer, goedkopere producten

Pagina: 1
Acties:
  • 464 views

Verwijderd

Topicstarter
Zijn er ook mensen die belangstelling hebben voor een ATI videokaart type 4870, zie ook link:
*knip*

Het idee is om zoveel mogelijk mensen bijeen te krijgen en samen op internet zoeken waar de producten het goedkoopst te krijgen zijn, theorie is hoe meer deelnemers hoe goedkoper het product.

Ik weet nog niet wat de totale importkosten zullen zijn etc., maar als er voldoende deelnemers zijn dan moet het toch mogelijk zijn om met onze eigen club (The 4800) een solide club bij elkaar te krijgen die alleen maar delen in de werkelijke kosten. Maar moet dus wel rendabel zijn. Dus hoe meer mensen er mee doen hoe goedkoper het wordt.

Ik ben erg nieuwsgierig hoeveel mensen zich aanmelden.

Reageer eerst via deze Topic, dan kunnen wij later mail adressen uitwisselen. *O*

Gr.

R

[ Voor 4% gewijzigd door Pollewob op 05-08-2008 08:05 ]

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20:16

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Je kan het toch ook regelen via Inkoopacties.net? Hier op Tweakers.net doen ze niet aan inkoopacties namelijk ;)

Wauw, een sig!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 17-05 17:14

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Ik heb op zich wel interesse, maar dat is nogal afhankelijk van de prijs die we kunnen maken...

edit:
schijnt idd verboden te zijn hier. Mocht je wat vinden, stuur me gerust een DM.

[ Voor 33% gewijzigd door Edmin op 04-08-2008 21:29 ]

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20:54
Inkoopacties zijn alweer zo'n 5,5 jaar verboden hier. ;)

Er zijn speciale sites opgericht voor exact dit doel, onder andere inkoopacties.net en samenkopen.net. Nog een stuk makkelijker voor jou ook. :)

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

Verwijderd

Topicstarter
Zonder importkosten en BTW kom je omgerekend om zo'n €180,-. Dus als je met zeg maar ongeveer 200 of > tegelijk kunt bestellen dan moet dat toch goed komen lijkt mij.

We moeten dan wel de Nederlandse prijsontwikkeling goed in de gaten houden, anders wordt het al snel te duur. Maargoed ervan uitgaande dat dat goed gaat kan het interessant zijn naar wij dachten.
Edmin schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 21:27:
Ik heb op zich wel interesse, maar dat is nogal afhankelijk van de prijs die we kunnen maken...

Verwijderd

Topicstarter
Maar ja, wie zegt mij dat er dan niet te veel aan de strijkstok blijft hangen, mij gaat het erom dan niemand in deze club een cent te veel betaald maar alleen de werkelijke kosten, waarvan akte.

Gr.

R
Xander schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 21:28:

Er zijn speciale sites opgericht voor exact dit doel, onder andere inkoopacties.net en samenkopen.net. Nog een stuk makkelijker voor jou ook. :)

• Dani86
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 17-05 07:37

Dani86

AeroGeek

Ik ga volgende week naar Houston Tx, Ik had al rondgegoogled, maar een HD4870 kost gewoon $299 overal. Wat neerkomt op €193 oid. In de pricewatch kost ie rond de 208€. Die €15 kan me dan niet boeien als ik de kaart in Nederland RMA kan sturen etc. in het geval dat.

Ryzen 5 7500F - 32GB RAM @ 6000 MHz - RX7700XT - WD SN770 1TB nvme

Verwijderd

Topicstarter
Dat is al lang geleden, dit was in 2003. Dat zijn ze zeker alweer vergeten. :) . Ondernemen is risico nemen. >:)
Xander schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 21:28:

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Zoals gezegd, inkoopacties zijn niet toegestaan hier :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.