Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[WMP10] Actie bij dubbelklikken in mediabibliotheek

Pagina: 1
Acties:

• Roani52
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 07-10 14:14
Ik heb laatst mijn windows opnieuw geïnstalleerd en ook Windows Media Player 10 (ik vind 11 een beetje iritant werken met de mediabibliotheek). Ik kan me herinneren dat als ik op een liedje dubbel klikte dat deze werd toegevoegd aan mijn afspeellijst. Nu word de hele zooi die erbij staat in de afspeellijst gezet, en wat er eerst in stond word dan weer weggehaald. Bijvoorbeeld als ik alle muziek van het genre pop laat zien in het middelste schermdeel, en ik wil een willekeurig lied afspelen, dan worden alle liedjes van het genre pop in mijn afspeellijst gepleurt. Ook kan ik me nog iets vaags herinneren dat je zelf kon instellen welke actie windows media player neemt bij het dubbelklikken op een nummer. Alleen kan ik het niet meer vinden.
Ik kan erover heen kijken, of er is iets raars met mijn windows media player... Of ik ben gewoon raar, maar ik denk niet dat dat het geval is.

EDIT: Dank jullie wel voor al deze replies :/
Ondertussen heb ik het zelf al gevonden, staat bij "Opties voor media bibliotheek"

[ Voor 7% gewijzigd door Roani52 op 25-08-2008 16:35 ]

*Handtekening*