Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Sjoerd
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Hier een htc liggen die in het zwembad is gevallen, alles gedroogd en alles lijkt te werken behalve het verbinding maken met netwerken.

ik heb de rom versie en dergelijke veranderd naar HTC wm6 nl (eigenlijk is het een VPA compact van Vodafone)

Echter nog altijd geen netwerken.
Het rare is echter dat wanneer ik handmatig netwerken zoek, ik verschillende netwerken zie en ik ook kan connecteren met T-MObile NL maar niet met andere dus niet met Proximus, Vodafone,...)

Soms krijg ik melding "De telefoon is niet gereed. Wacht 15 seconden en probeer het opnieuw" wanneer ik naar de netwerk instellingen probeer te gaan.

Iemand ideeen? Vind het zo apart dat Tmobile wel soms lukt :?

Modelbouw - Alles over modelbouw, van RC tot diorama

Verwijderd

simlock?????

Reageer eens wat uitgebreider ipv iets alleen maar te roepen wat het eerst in je opkwam :>

[ Voor 81% gewijzigd door Ginz op 06-08-2008 15:14 ]

• freddyathlon
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-08 02:05

freddyathlon

McLaren Mercedes

Verwijderd schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 22:03:
simlock?????

[mbr]Reageer is wat uitgebreider ipv iets alleen maar te roepen wat het eerst in je opkwam :> [/]
Een VPA Compact is van Vodafone, dus indien er een VF sim in toestel is geplaatst, zal ie Vodafone gewoon moeten vinden en accepteren.

T-Mobile gebruikt de benaming MDA voor haar toestellen zoals deze.

Apple iPhone 16 Pro Max  Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200

• Sjoerd
  • Niet online
Telefoon heb ik simlock vrij gemaakt, en er zit een proximus sim kaart in momenteel, waarmee ik dus t-mobile kan pakken maar verder niets... :)

• FatalZero
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 20-11 11:13
Even een gedachtespinsel...

Misschien heeft het te maken met de verschillende frequenties van het T-Mobile en het Vodafone netwerk. Zover ik weet valt het T-Mobile netwerk binnen de EGSM 1800Mhz band en Vodafone in de EGSM 900Mhz band.

Zou het misschien kunnen dat je 1800Mhz band in je telefoon defect is?

Opper-prutser

• Sjoerd
  • Niet online
Dit is iets waar ik ookal aan heb zitten denken, alleen wist niet zeker of het idee van de banden klopte.
GIsteren hopen telefoon winkels afgegaan, niemand die het wil repareren ivm waterschade...

Misschien maar gewoon enkel als PDA blijven gebruiken... zelf de reparatie doen van dat ding wordt lastig vermoed ik :)

Verwijderd

Misschien dat gewoon het SIM-kaartje kapot is door waterschade waardoor hij niet connect met het netwerk? Of zat de SIM er niet in toen hij onder water ging?

• Sjoerd
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 08 augustus 2008 @ 10:50:
Misschien dat gewoon het SIM-kaartje kapot is door waterschade waardoor hij niet connect met het netwerk? Of zat de SIM er niet in toen hij onder water ging?
Er zat destijds een andere sim in, ik hoop ookal verschillende simkaarten geprobeerd allemaal hetzelfde resultaat. :)

• FatalZero
Sjoerd schreef op vrijdag 08 augustus 2008 @ 10:58:
[...]

Er zat destijds een andere sim in, ik hoop ookal verschillende simkaarten geprobeerd allemaal hetzelfde resultaat. :)
Ik neem aan je de simkaart al in een ander toestel heb geprobeerd?

Opper-prutser

• Sjoerd
  • Niet online
FatalZero schreef op vrijdag 08 augustus 2008 @ 14:49:
[...]

Ik neem aan je de simkaart al in een ander toestel heb geprobeerd?
de simkaart komt zelfs uit een ander toestel (mijn huidige gsm) werkt perfect

• RadioAir
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13:43
Gezien het feit dat je het toestel al CID-unlocked hebt, flash er eens een andere Radio ROM in, gezien dit stukje software het telefoongedeelte regelt. Op XDA-Developers is daar een hoop informatie over te vinden.

• FatalZero
@Sjoerd:

Heb je nog gekeken naar een nieuwe Radio ROM?

Hoever staat het probleem nou?

Opper-prutser

Pagina: 1