Toon posts:

Speakers op Xbox 360 aansluiten

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste,
Ik ben op zoek naar speakers die ik kan aansluiten op mijn xbox 360. Ik heb een HD VGA kabel waarvoor ik een verlengstuk heb die de 2 tulpen omzet in 1x 3.5mm jack. Deze zou ik volgens iemand van Dynabyte moeten aansluiten op de microfoon ingang van speakers, alleen zijn er niet veel die deze hebben. Hebben jullie een goede suggestie voor mij, ik heb zelf de Logitech S200 gezien op internet, maar weet niet zeker of dit wel echt werkt. Ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen. Alvast bedankt!

• Frank1973
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12-12 10:57

Frank1973

XBL: Ghostleader1NL

De hele Z serie kan van Logitech.. Z5500 optisch.. Kan ook op de headphone uitgang van de monitor/tv.. Zo had ik mijn oude Z3 e aangeloten

Verwijderd

Topicstarter
Dat heeft mijn goedkope monitortje helaas niet :( Ik las dat mensen via de vga kabel en aansluit stuk hem op een speaker set aangesloten kregen maar hoe weet ik niet maar ik weet dat het niet op elk speaker set past. Dus is mijn vraag bij welke dit wel mogelijk is?

• bóòbó
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 20-11 10:54
Ik heb een 360 met VGA HD Kabel, en dan die 2 tulpen inderdaad omgezet in jack.

Verder heb ik een Logitech Z4 set, met de ''normale'' kabel gewoon in mijn pc gestoken, en de kabel vanaf de 360 in een speciaal female jackje in het volumeregelingsblok, bedoeld om even snel je mp3 speler of telefoon eropaan te sluiten. En dat werkt perfect. Ik kan zelfs het geluid van me pc en 360 tegelijk over de speakers laten gaan, EN zelfs ook nog in het volumeregelingsblok een headphone pluggen, en dan gaat het geluid van de 360 via de speakerset (die uit kan staan) naar je headphone!

• Twazerty
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 01:21

Twazerty

AVCHDCoder developer

aansluiten op de microfoon ingang gaat geen succes worden. Elke speakerset met ingebouwde versterker heeft een analoge ingang. Dit is wat je zoekt. Als je een 5.1 set wilt hebben dan heb je een probleem. Vrijwel geeneen speakerset met ingebouwde versterker kan stereo naar 5.1 zetten. Hiervoor heb je een receiver nodig. Maar een gewoon speakersetje gaat gewoon werken. Je hebt dan een kabeltje nodig van tulp naar contra jack. Tenzij de speakerset een directe tulp ingang heeft. Dit hebben meestal alleen de iets duurdere sets. Mocht je 5.1 willen dan kun je kijken naar een mustec reciever+speakers. Destijds gekocht voor 60 euro bij pixmania.

Ruisende versterker: schakel je subwoofer in.

Verwijderd

Topicstarter
ok bedankt worden me al dingen duidelijker, ik ben er inmiddels achtergekomen dat de Logitech X-230 (meer in mijn prijs klasse) ook aan te sluiten valt op de xbox 360 met de logitech adapter voor gameconsoles, Nu is deze volgens mij niet hierbij inbegrepen maar deze schijnt in ieder geval wel echt te werken.

• CrankyGamerOG
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10:41

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

ik heb gewoon zon kabeltje met 2 female tulp aan 1 kant, en aan de andere kant een female jack

in die female tulp duw ik de 2 tulps van de xdoos
en in de female jack duw ik de male jack van me Logitech set (de groene)
echt foute gedachten krijg ik erbij maar goed :P

het is dan wel geen 5.1. maar geluid heb ik :P

[ Voor 9% gewijzigd door CrankyGamerOG op 04-08-2008 19:21 ]

KPN - Vodafone Ziggo Partner

Verwijderd

Topicstarter
CrankyGamerOG schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 19:20:
ik heb gewoon zon kabeltje met 2 female tulp aan 1 kant, en aan de andere kant een female jack

in die female tulp duw ik de 2 tulps van de xdoos
en in de female jack duw ik de male jack van me Logitech set (de groene)
echt foute gedachten krijg ik erbij maar goed :P

het is dan wel geen 5.1. maar geluid heb ik :P
Dit is interessant, heb een male jack maar kan morgen wel even een female kopen is niet heel duur en dan gelijk een geluid systeempje halen. Bedankt hier heb ik wat aan :)

• Twazerty
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 01:21

Twazerty

AVCHDCoder developer

Verwijderd schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 19:27:
[...]

Dit is interessant, heb een male jack maar kan morgen wel even een female kopen is niet heel duur en dan gelijk een geluid systeempje halen. Bedankt hier heb ik wat aan :)
dat is eigenlijk precies wat ik zei :P

Ruisende versterker: schakel je subwoofer in.

Pagina: 1