Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Geen updates meer NOD32?

Pagina: 1
Acties:
  • 676 views

• Staatslot
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 30-11 14:07
Hallo allemaal,

Na een hoop gespeur ook op de fora hier, geen info kunnen vinden wat betreft het volgende:

Een minder legale versie van nod32, v2.5 om precies te zijn update al sinds 17-07-2008 niet meer.
Hij maakt netjes verbinding, maar zegt vervolgens dat ik al de meest recente updates heb.

Ik neem aan dat er meer mensen zijn, maar ik lees er niks over.
Kan het zijn dat ESET de "eeuwig" lopende versies niet meer voorziet van updates?

Thanks!

(hoop niet dat dit tegen regels is, zo wel wijs me er alsjeblieft op wil niemand lastig vallen)

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Het "probleem" is natuurlijk simpel op te lossen door een legale versie aan te schaffen. Juist bij beveiliging kun je beter niet illegale software gaan gebruiken :) . Het kan goed zijn dat er een serienummer check is ingevoerd en je geen updates meer gaat krijgen, en dat is eerlijk gezegd wel te billijken.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Psionboy
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 03-08 21:03
Had dit inderdaad ook, Nod32 verwijderd en opnieuw erop gezet met de fix en alles liep weer. Maar nu weer hetzelfde probleem. Denk dat ik inderdaad maar overstap op de legale versie heb je geen gezeur meer en steun je de jongens van Eset die toch een knap staaltje software hebben neer gezet. Hoewel ik soms denk dat alle virusscan software fabrikanten de virussen in de lucht houden. Een ware bron voor inkomen voor ze.

Verwijderd

Psionboy schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 17:08:
Had dit inderdaad ook, Nod32 verwijderd en opnieuw erop gezet met de fix en alles liep weer. Maar nu weer hetzelfde probleem. Denk dat ik inderdaad maar overstap op de legale versie heb je geen gezeur meer en steun je de jongens van Eset die toch een knap staaltje software hebben neer gezet. Hoewel ik soms denk dat alle virusscan software fabrikanten de viussen in de lucht houden. Een ware bron voor inkomen voor ze.
conspiracy theory's FTW ;)
Ik zal niet zeggen dat al mijn software op alle momentel even legaal is, maar mijn nod heb ik zelf toch wel legaal aangezien het als student geen ene bal kost... En beveiliging moet IMHO (net als Windows) legaal horen te zijn :)

En om terug te komen op je vraag: ik heb al eerder gelezen dat versies het niet meer deden, grote kans dus dat je iets anders zult moeten gaan bedenken

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 04-08-2008 17:14 ]

Verwijderd

Vandaag op het ESET forum; "Currently only cracked versions should be having problems updating to the latest version."

Als je niet wilt betalen voor je antivirus, neem dan gewoon zo'n gratis geval van AVAST, AVG, of AVIRA.

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Kopen lost de boel op in dit geval. Zie ook Het algemeen beleid #copyright. :)

[ Voor 25% gewijzigd door pasta op 04-08-2008 23:20 ]

Signature

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.