Toon posts:

iMac gooit mijn cd's er gewoon uit

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
zojuist heb ik een nieuwe imac 24" echter leest hij *bijna nooit mijn muziek cd's
als ik een muziek cd er in stop. (origineel of gekopieerd) dan spuugt hij hem er zonder melding gewoon weer uit.
dvd's zijn geen probleem.

het is me nu 1 of 2x gelukt wel een cd erin te krijgen en dan start hij netjes itunes op met de vraag of ik hem wil importeren, kent iemand deze issue?

dankje

• Zsub
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 17:13
Kent Google de issue, misschien?

Mijn MacBook doet het overigens uitstekend.

(oftewel: heb je zelf al iets gedaan om de oorzaak van dit probleem te achterhalen, zo ja wat dan en waar heb je de eventuele oplossing of hint gevonden?)

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 06-02 20:22

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Heeft dat niet te maken met een soort van autoplay voor windows + kopieerbeveiliging op de cd ? :)

In Windows kun je dit uitschakelen door de schift-knop ingedrukt te houden tijdens het invoeren van de cd.

Misschien bestaat een soortgelijke handeling ook op de Mac :) (geen ervaring mee verder :) )

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Verwijderd

Ben bang dat je superdrive overleden is :( als hij iets niet kan lezen is de automatische handelding dat hij de disk eruit "gooit". even naar de AASP dus, en als hij jonger is dan 8 dagen dan krijg je een nieuwe (wordt eerst vastgesteld door AASP. zoja: nieuwe)

• Falcon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-11-2025

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Ik snap dit niet. Waarom open je een topic als je hem nieuw gekocht hebt over iets wat niet werkt. Dan loop je toch net zo hard weer terug naar de zaak waar je hem gekocht en je vraagt of dit onder garantie opgelost kan worden?

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"

Verwijderd

Falcon, ooit gedacht dat het misschien wel iets zou zijn die simpel op te lossen is of met iets anders dan hardware defect te maken heeft?

Je gaat toch eerst wel zelf iets onderzoeken vooraleer je terug alles inpakt, in de auto zet, ettelijke km's gaat rijden om dan mss te horen dat het toch niets is?

• Falcon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-11-2025

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Verwijderd schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 16:08:
Falcon, ooit gedacht dat het misschien wel iets zou zijn die simpel op te lossen is of met iets anders dan hardware defect te maken heeft?

Je gaat toch eerst wel zelf iets onderzoeken vooraleer je terug alles inpakt, in de auto zet, ettelijke km's gaat rijden om dan mss te horen dat het toch niets is?
Even een belletje en dan weet je of het mis is of niet. Vele malen sneller en efficienter dan hier een topic te gaan open en "bedenken" wat er eventueel fout zou kunnen zijn.

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"

Pagina: 1