Toon posts:

Spacer en FOP38

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand of het uberhaupt wel mogelijk is om een spacer te gebruiken met een FOP38.

!! Nogal schroevendraaierwerk bij het installeren!!

Verwijderd

Topicstarter
en waar kan ik het kopen...bij nedcool is ie uitverkocht en oc shop heeft ze niet in assor. staan?

Verwijderd

Lijkt me sterk dat de OC-shop ze niet heeft. Ik heb er gisteren namelijk nog één besteld.

Verwijderd

Update.
Ze staan vermeld bij Tweaking gear in de webwinkel van de OC-Shop. :)

• Kokkers
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 24-08 12:12
spacer & FOP-38 present hier.
geen probleem

comptechworld

Verwijderd

Ik hier ook. Alleen ik weet wel wat het probleem waar jij mee zit te klooien. Je krijgt je fop er niet goed op (Met veel kracht en moeite dus). Het ging hier vrij stroef. Maar kan wel. Die spacer zal het niet aan liggen. Die is maarheel dun.

Verwijderd

Is het nou echt de moeite waard om er zo'n spacer op te zetten (kheb een alfa pal6035)

Verwijderd

Spacer is alleen om de kracht op de vangen. Tjah als jij hem er al op hebt, zou ik het niet doen, Moet je alles weer eraf halen ;(

• Goingin
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-08 21:54
Beetje dom als je de clip aan gaat drukken met een schroevendraaier |:( |:(

Als je gewoon een normale pen pakt (je weet wel, waar de meeste mensen mee schrijven) en met uitgestoken punt, die je in het gleufje op de clip zet, de clip aandrukt kan hij er ook niet afschieten en de boel beschadigen.

Want er zijn al wat mensen die door een wegschietende schroevendraaier een zooi spoortjes door hebben gesneden en het bord weg konder flikkeren.
Pagina: 1