Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Nintendo DS Game Card voor Backups

Pagina: 1
Acties:
  • 1.221 views

• eagle00789
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17:13

eagle00789

Est. November 2005

Topicstarter
Graag wil ik eens weten welke gamecard jij hebt voor de nintendo ds (ook de lite) om backups op te kunnen spelen en wat je ervaringen er mee zijn. Zelf weet ik af van het bestaan van de volgende cards:
  • R4 DS
  • DS Fire
  • DSTT
  • M3DS Real
De R4 DS heb ik zelf wel ervaring mee, omdat ik voor een kennis daar regelmatig nieuwe spellen op zijn kaartje moet zetten en dan zeg ik altijd dat ik ze ook moet testen. Zelf ben ik het meest tevreden over de snelle opstarttijden van de R4 DS. Vele spellen starten zeer snel op en als je de firmware up to date houdt, dan heb je ook niet snel problemen met de spellen. Wel vind ik het jammer dat er inmiddels sinds april van dit jaar geen nieuwe firmware is verschenen. Vreemd??

• eagle00789
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17:13

eagle00789

Est. November 2005

Topicstarter
kan een modje dit topic trouwens ff verschoppen naar Spielerij - Games & Discussies

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-11 11:59

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Ik heb zelf een CycloDS Evolution, en ik heb een R4 gehad. Mijn broertje heeft een M3 Simply. Ikzelf ben met mijn CycloDS het meest tevreden. Voor de rest: lees het topic door dat Rappel net gelinkt heeft; het is al wat ouder, maar veel tips daar zijn nog steeds relevant.

Mocht je dit verder willen bespreken dan stel ik voor dat je het sluiten van bovenstaand topic ter discussie stelt per mail aan de Spielerij-moderators. Het topic zit niet voor niks dicht. :)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Dit topic is gesloten.