Beeldscherm van iMac G5 gebruiken als beeldscherm

Pagina: 1
Acties:

• Roman
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-02 10:54

Roman

Aaaaaaaaahhhhhhhh

Topicstarter
Hmm vage titel... Maar ik heb hier een defect iMac G5 20" staan. Het moederbord heeft het begeven (helaas niet een simpele condensator die vervanegn moet worden, maar volgens mij een doorgebrande videokaart of chipset). Maar het beeldscherm is nog in perfecte staat. 20" TFT Active Matrix scherm. Deze zou ik graag op een of andere manier aan een DVI (of Sub-D als het niet anders kan) koppelen. Zodat ik hem b.v. aan een Mac mini of andere PC zou kunnen aansluiten.

Weet iemand of dat kan en vooral hoe?

Google en XRL8YOURMAC.COM geven hierover niet veel informatie.

is natuurlijk zonde van zo'n mooi 20" scherm als je er niets meer mee kan. Of iemand moet tovallig nog een werkend moederbord hebben dan hou ik me aanbevolen :+

NOW INTERACTIVE! Joystick controls Fry's left ear.

• SA007
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 04-02 23:43

SA007

Moderator Tweaking
Denk dat jij maar 's in het laptop lcd aan vga kaart topic moet gaan spitten, denk dat dat hetzelfde qua idee is.

Laptop LCD aan VGA-kaart

[ Voor 20% gewijzigd door SA007 op 04-08-2008 13:52 ]

• Roman

Roman

Aaaaaaaaahhhhhhhh

Topicstarter
SA007 schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 13:51:
Denk dat jij maar 's in het laptop lcd aan vga kaart topic moet gaan spitten, denk dat dat hetzelfde qua idee is.

Laptop LCD aan VGA-kaart
Ja idd... kwam ook nog deze tegen... ff doorlezen, jullie horen als het gelukt is :P

http://www.macmod.com/for...st=0&sk=t&sd=a&view=print

[ Voor 11% gewijzigd door Roman op 04-08-2008 15:54 ]

• Falcon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-11-2025

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Is het niet een beter idee om op zoek te gaan naar een Imac G5 met een kapot scherm voor een paar tientjes. Deze 2 samenvoegen en je hebt weer een werken Imac G5

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"

• Roman

Roman

Aaaaaaaaahhhhhhhh

Topicstarter
Ja.. Maar alles wat ik heb kunnen vinden zijn imac met defecte moederborden. En dan voor 100-200 euro :P

Het liefst zou ik idd deze imac willen maken (nieuw mobo kost 700 euro Like WTF).