Toon posts:

Apple/iPod Posters

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik was laatst in de Ifactor winkel in rotterdam, en zag daar een ipod poster hangen. heb daar gevraagd of zij die poster voor me hadden, maar ze konden me niet verder helpen. iemand enig idee waar ik zo'n poster zou kunnen krijgen?

het was zo'n soort poster: http://pict.sdsu.edu/images/ipodgreen.jpg

alvast bedankt!

• Wh4ck0
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 30-01 04:32
ik zou gewoon vragen of je niet zo'n poster mag meenemen. Normaal hebben ze dozen vol met van die posters. Dat soort promotiemateriaal krijgen ze gratis om maar zoveel mogelijk op te hangen.

• Driek
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16:50
Wh4ck0 schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 14:53:
ik zou gewoon vragen of je niet zo'n poster mag meenemen. Normaal hebben ze dozen vol met van die posters. Dat soort promotiemateriaal krijgen ze gratis om maar zoveel mogelijk op te hangen.
dat heeft hij gedaan, en dat ging niet

Tijd van werken, tijd van rusten

Verwijderd

Ja klopt bij onze op de zaak krijgen we vaak van dat soort posters van sony en microsoft en nintendo.
Alleen ja waar je dat dan zou kunnen kopen/krijgen.Je hebt www.megaposter.nl wel alleen die hebben zo veel oude posters die niet eens tof meer zijn.Als iemand nog een goeie heeft post het dan a.u.b 8)

Verwijderd

Ik ben als jonge student naar een Apple winkel gegaan en gevraagd of ik enkele posters mocht hebben om tijdens een presentatie/spreekbeurt over Apple op te hangen in de lesruimte. Hadden ze niets op tegen en gaven me direct een 4 tal posters mee. Hangt van winkel tot winkel af denk ik.

• NickvdB
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22-04-2023
Lol, zie ik mijn plaatselijke APR nog niet doen, die willen zelfs nog 4,95 voor een muismat vragen bij een machine van 1800 euro. :z

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 19:07:
Ik ben als jonge student naar een Apple winkel gegaan en gevraagd of ik enkele posters mocht hebben om tijdens een presentatie/spreekbeurt over Apple op te hangen in de lesruimte. Hadden ze niets op tegen en gaven me direct een 4 tal posters mee. Hangt van winkel tot winkel af denk ik.
ooh okee, dan zou ik het misschien eens bij een andere apple winkel moete proberen. In rotterdam hadde ze hem iig niet op voorraad.
Pagina: 1